Απόσμηση

Έχει βγει η σωλήνα από την γραμμή απόσμησης εδώ και πολύ καιρό με αποτέλεσμα να μην φιλτράρονται οι οσμές από την αποχέτευση και να βγαίνουν στο περιβάλλον. Θα πρέπει να ελεγχθεί πλέον και το φίλτρο της απόσμησης μετά από τόσο καιρό που έχει να δουλέψει.
Το πρόβλημα αυτό έχει υποβληθεί και στην εφαρμογή Novoville εδώ και μια βδομάδα χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Να μας πει η Στάχτου μιας και είναι κατά της αξιολόγησης πόσο καιρό θέλει να πάει ένας τεχνίτης να την κολλήσει…

2 Σχόλια στο "Απόσμηση"

  1. Η Απάντηση της Υπηρεσίας Ο/Η Ελένη Τατάκου λέει:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “ απόσμηση”, σας ενημερώνουμε, ότι στις 12/10/2017 η ΔΕΥΑΜΒ προέβη στην αποκατάσταση της ζημιάς.
    Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου και για τη χρήσιμη ενημέρωση.
    Από το Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου,
    Ελένη Τατάκου.

  2. Η Απάντηση της Υπηρεσίας Ο/Η Ελένη Τατάκου λέει:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “απόσμηση ”, σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας στις 12/10/2017. Την ίδια ημέρα με το Δ.Υ. 97669/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη ΔΕΥΑΜΒ και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
    Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου και για τη χρήσιμη ενημέρωση.
    Από το Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο Βόλου,
    Ελένη Τατάκου.

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν κοινοποιείται.

Επιτρέπονται τα εξής στοιχεία και ιδιότητες HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>