Museums

 

 

 

Other museums in the Charter

 

ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ

 

Το Μουσείο της Πόλης του Βόλου είναι το πρώτο σύγχρονο Μουσείο Πόλης στην Ελλάδα. Βρίσκεται στα Παλιά, στην οδό Φερών 15. Στεγάζεται στο κτήριο της πρώην καπναποθήκης Παπάντου, η οποία κτίστηκε περί το 1920. Στον αύλειο χώρο του Μουσείου σώζεται τμήμα της ανατολικής πλευράς του τείχους του κάστρου των Παλαιών.
Στο ισόγειο λειτουργούν χώροι περιοδικών εκθέσεων κι εκδηλώσεων, πωλητήριο και αναγνωστήριο. Κάτω από την αίθουσα περιοδικών εκθέσεων διατηρούνται και είναι ορατά στον επισκέπτη τμήματα αγωγών διανομής και μεταφοράς υδάτων, οι οποίοι χρονολογούνται στα μεσοβυζαντινά χρόνια (6ος -7ος αιώνας μ.Χ). Η λειτουργία του ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2014 με τα εγκαίνια της μεγάλης περιοδικής έκθεσης «Βόλος-Νέα Ιωνία: τόσο κοντά, τόσο μακριά», αφιερωμένη στα 90 χρόνια από την ίδρυση του προσφυγικού Συνοικισμού στη Νέα Ιωνία.
Η έκθεση αναπτύσσεται σε 2 ορόφους και είναι διαρθρωμένη σε 9 ενότητες. Στον διάδρομο του κλιμακοστασίου κάθε ορόφου ενδεικτικό χρονολόγιο παρουσιάζει την ιστορική εξέλιξη της πόλης από την εγκατάσταση των Οθωμανών στο Κάστρο το 1423 to 2014. Στην έξοδο βρίσκεται ο χώρος αναστοχασμού και εκπαιδευτικών δράσεων.
Address: Φερών 17 Business hours: Τρίτη -Κυριακή 10:30 – 13:30 Wednesday & Friday 18:00-21:00
Τιμή Εισιτηρίων: Γενική είσοδος 2 € Ομαδικό εισιτήριο ( above 5 people) 1€ Οργανωμένες επισκέψεις με ξενάγηση 1€/άτομο
Ε-mail: museums@doepap.gr Τηλέφωνο: 2421029878

 

ATHANASSAKEION Volos Archaeological Museum

The Museum was built in 1909 with donation of Alexios Athanasaki. It is one of the major Greek museums original location. In the halls of exhibits from the Neolithic settlements of Sesklo and Dimini, figurines and utensils geometric period the castle of Volos, Pefkakia, Naples but also from the wider area of ​​Thessaly, sculptures of the classical era and rarely articulated figurines, reliefs of the Alexandrian era of Demetrias. Importantly exhibit naturally rare written columns 3rd BC. century., that preserve elements of ancient Greek painting on marble artwork.
For more information please phone 24210-25285 and 24,210-24134.Ores Operation 8:30-15:00 all year except Mondays. Ticket Price 2 euro.

RAILWAY MUSEUM THESSALIAS Station in Volos

The Graphic Station Evaristo De Chirico remains the same 1882, when construction of the rail network Thessalian Railway Company gave the first impetus to the rapid development of the city. On the floor of the station building housed the Railway Museum of Thessaly, hosting lavish train, keimiliako and documentation yliko.Sygkekrimena the museum displays a unique wealth for Greece compartment, such rare old photographs uniforms, telegraphs, wooden ticket vendors 19th century, tools, clocks stations, orografoi and “primitive” instrumentation. There are also files, documents, rare books on railway architecture, and historical documents and unique designs of Evaristo De Chirico and his associates-exquisite beauty watercolors- on the construction line Volos – Lehonia – Miles with its picturesque train of Pelion.
Phone. 24210-23424 Monday-Friday, and hours of 7:30-14:30 by appointment. Admission is free.

MUSEUM ALEKOU K. THE ART CENTER Damtsas Giorgio de Chirico

The Art Center Giorgio de Chirico, owes its name to the great Italian painter, born in Volos. The three floors of the building exposed permanently gallery of collector Alexander Damtsas, with 500 some tables from all the major artistic movements of our century. The above projects are divided into prints, maps and documents for the region, in works of Greek sculptors and projects Volioton, Magnisioton Thessalians and artists. The bulk of the donation covering the works of Greek artists of the 19th and early 20th aiona.Se other areas of the Art Center regularly hosts exhibitions of varying visual interest.
Volos, Metamorphosis 3, tel. 24210-31701 and hours of operation 10:00-13:00 Saturday and Sunday.

Kitsos Makris Folklore Centre

The Kitsos Makris Folklore Centre is housed in the home of folklorist, Street Kitsos Makris 38, and belongs to the University of Thessaly. Includes large collection of folklore researcher-kind exhibits, the library, consisting of 4.000 volumes and file, with 2.500 slides and 4.000 photos, many of which are illustrated treasures of folk tradition not survive today.
Phone. 24210-74369 Monday-Friday 9:00-14:00 όλο το χρόνο και Σαββατο-Κυριακή κλειστά. Admission is free.

MUSEUM – GALLERY CHRYSOULAS Zogia

The red house on the corner Vlahava and Gazi, known to Veliotis as “House with the rose”, a museum – Gallery of artist Chrisoula Zogia. It is a neat place with great care by the same artist to show both the work and the character tis.Sto home – museum are 200 some representative works of the painter path: portraits of the period of apprenticeship, landscapes, old mansions and returns home ekklision.To eye of the visitor will win but the furnishings of the house, countless notes owner found everywhere, photos, personal items, hundreds of painted bottles and many others reveal the particular personality of the owner.
Volos, AVG. Gazi and Vlahava, Business hours (από 1η Μαρτίου)  Τετάρτη και Πέμπτη 18:30-20:30, upon request, please call. 2421029878. Admission is free. Εκπαιδευτικά προγράμματα, οργανωμένες επισκέψεις με ξενάγηση 1 €/άτομο

 

  Μουσείο Εθνικής Αντίστασης
 

Το Μουσείο Εθνικής Αντίστασης, στεγάζεται σε νεόδμητο διώροφο κτήριο στο κέντρο της Νέας Ιωνίας (Louli 33 και Κρήτης), κοντά στον Ι. N. Ευαγγελίστριας. Φιλοξενεί την έκθεση «Μαγνησία, Κατοχή κι Αντίσταση 1941 – 44» με τεκμήρια από τις συλλογές του Δημοτικού Κέντρου Ιστορίας, καθώς και υλικό που συγκεντρώθηκε από το Δήμο Ν. Nea Ionia. Χαρακτηριστικά εκθέματα είναι: πίνακες του Ν. Stournaras, βασισμένοι σε φωτογραφικά θέματα της περιόδου 1941-44 Magnesia, έργα του «φωτογράφου της Αντίστασης» Σπ. Μελετζή, εικόνες της Κατοχής και της Απελευθέρωσης από τα φωτογραφεία Ζημέρη και Στουρνάρα, documents, εφημερίδες, προκηρύξεις, διαταγές των αρχών Κατοχής, χειρόγραφα ανταρτών από τις συλλογές Γ. Ζιούτου και Ν. Κολιού καθώς και αντικείμενα από δωρεές αντιστασιακών και των οικογενειών τους.Κάθε χρόνο υλοποιείται εκεί εκπαιδευτικό πρόγραμμα με τίτλο «Στους δρόμους της Αντίστασης». Στον πρώτο όροφο φιλοξενείται η αρχειοθήκη της Διεύθυνσης Αρχείων, Museums & Βιβλιοθηκών του Δήμου Βόλου.

 

Address: Χρ. Λούλη 33Α, Nea Ionia

Business hours: Τετάρτη: 18:00 – 20:00 (Ιούλιο –Αύγουστο κλειστό)

Τιμή Εισιτηρίων: Δωρεάν. Εκπαιδευτικά προγράμματα, Οργανωμένες επισκέψεις με ξενάγηση 1€/άτομο

Ε-mail: museums@doepap.gr

Phone: 2421029878, 2421021115 (τις ώρες λειτουργίας)

 

 

Μουσείο Μεταξουργείου Αφών Ετμεκτζόγλου 

Το Μεταξουργείο Ετμεκτζόγλου ιδρύθηκε το 1924, απο τους αδερφούς Γεώργιο και Αθανάσιο Ετμεκτζόγλου. Είναι το πρώτο εργοστάσιο, που λειτούργησε στην προσφυγούπολη της Νέας Ιωνίας και είναι στενά συνδεδεμένο με την κοινωνική και οικονομική ζωή του τόπου.

Σήμερα διασώζεται στο εργοστάσιο ο εξοπλισμός που ανήκει κυρίως στην τελευταία φάση της λειτουργίας της επιχείρησης (1961-1991). Συγκεκριμένα διατηρούνται σε πολύ καλή κατάσταση τμήματα των ατμοκίνητων αναπηνιστηρίων, οι παλιές και οι νέες συσκευές αποξήρανσης και διαλογής, οι λέβητες, καθώς και ο εξοπλισμός του υφαντηρίου.

Το Μουσείο Μεταξουργίας λειτουργεί σε συνέργεια με τη Βιβλιοθήκη της Νέας Ιωνίας, η οποία στεγάζεται στο κτήριο του πρώτου αναπηνιστηρίου.

 

Address: Αναπαύσεως -Καραμπατζάκη, Nea Ionia

Business hours: Κατόπιν συνεννόησης

Τιμή Εισιτηρίων: Δωρεάν. Εκπαιδευτικά προγράμματα, οργανωμένες επισκέψεις με ξενάγηση 1€/άτομο

Ε-mail: museums@doepap.gr

Phone: 2421029878, 2421091077

 

Aρχοντικό Ζαφειρίου

Xτίστηκε περί το 1895 και βρίσκεται στον Άγιο Ονούφριο, πολύ κοντά στην κεντρική πλατεία. Είναι από τα πλέον αντιπροσωπευτικά δείγματα του νεοκλασικισμού στο Πήλιο και για το λόγο αυτό κηρύχθηκε διατηρητέο από το Υπουργείο Πολιτισμού. Φιλοξενεί τεκμήρια, που σχετίζονται με τη φυσιογνωμία του κτηρίου κατά την εποχή ακμής του, δηλαδή έπιπλα, αντικείμενα, έργα τέχνης, φωτογραφίες και άλλο υλικό με αναφορά στα αστικά σπίτια εύπορων οικογενειών του Βόλου και του Πηλίου από το τέλος του 19ου αιώνα έως τις πρώτες δεκαετίες του 20ου.

Το πετρόχτιστο ημιυπόγειο στεγάζει εργαστήρια και δράσεις δημιουργικής απασχόλησης. Στην αυλή το καλοκαίρι πραγματοποιούνται εκδηλώσεις και προβολές.

 

Address: Άγιος Ονούφριος

Ανοικτό κατά τη διάρκεια εκδηλώσεων του Συλλόγου «Ιωλκός» ή

κατόπιν συνεννόησης.

Τιμή Εισιτηρίων: Δωρεάν

Ε-mail: museums@doepap.gr

Phone: 2421029878

 

Παραδοσιακό Ελαιοτριβείο «Χατζηγιάννη» – Εκθετήριο Αγροτικής Οικονομίας Κατηχωρίου

 

Πρόκειται για συγκρότημα με 2 κτήρια και κοινή αυλή: Το παραδοσιακό υδροκίνητο ελαιοτριβείο «Χατζηγιάννη» και η παρακείμενη οικία «Χατζηγιάννη», όπου από το καλοκαίρι του 2012 λειτουργεί το Εκθετήριο Αγροτικής Οικονομίας Κατηχωρίου.

Περνώντας το κατώφλι του σπιτιού, μετά από μια σύντομη αναφορά στην ιστορία και την οικοτεχνία του Κατηχωρίου, η έκθεση είναι αφιερωμένη σε δύο ακόμη και σήμερα βασικά προϊόντα της τοπικής οικονομίας: του κρασιού και του τσίπουρου. Αλέτρια, γεωργικά εργαλεία, άμβυκες, νταμιτζάνες, αρκάδες, φιάλες & μετρητές γράδων συνθέτουν την εικόνα μιας μακραίωνης παράδοσης στην παραγωγή δυνατού κρασιού και γυαλιστερού τσίπουρου.

Το ελαιοτριβείο αποκαλύπτει στον επισκέπτη τα “μυστικά” της ελιάς και τον μυεί στην παραδοσιακή χρονοβόρα διαδικασία παραγωγής του λαδιού. Καθώς τα μηχανήματά του βρίσκονται σε άριστη κατάσταση, ο χώρος είναι «ζωντανός» για τη δημιουργία δραστηριοτήτων και εκπαιδευτικών προγραμμάτων με θέματα γύρω από την ελιά και το λάδι.

Address: Κατηχώρι

Business hours: Κυριακή 11.00 –13.00

Οργανωμένες επισκέψεις κατόπιν συνεννόησης

Τιμή Εισιτηρίων:Είσοδος ελεύθερη. Εκπαιδευτικά προγράμματα, οργανωμένες επισκέψεις με ξενάγηση 1€/άτομο

Ε-mail: museums@doepap.gr

Phone: 2421029878, 2428090180

 

 

Historical and Folklore Museum Portaria

 

Στεγάζεται στο διώροφο Αρχοντικό Ζούλια, το οποίο χτίστηκε το 1864, και αποτελεί αντιπροσωπευτικό δείγμα των «αιγυπτιώτικων» αρχοντικών του Πηλίου. Οι συλλογές του Μουσείου περιλαμβάνουν αρχειακό υλικό του Δήμου Ορμινίου (μετέπειτα Κοινότητας Πορταριάς), σπάνια βιβλία και άλλα τεκμήρια της εκπαιδευτικής ιστορίας του τόπου, than,τι διασώθηκε από το πολυτελές ξενοδοχείο των αρχών του 20ου αιώνα «Μέγα Θεοξένια», photos, έγγραφα και άλλα αντικείμενα για την παρουσία των Πορταριτών στην Αίγυπτο στις αρχές του 20ου αιώνα.

Επίσης παρουσιάζεται η ιδιωτική και κοινωνική ζωή των Πορταριτών όπως διαφαίνεται μέσα από φωτογραφίες, ενδύματα, Houseware, αντικείμενα καθημερινής χρήσης, καθώς και χειροποίητα κεντήματα (κυρίως δαντέλες), περίτεχνα έργα γυναικών του χωριού.

Address: Πορταριά

Business hours: Τετάρτη έως Σάββατο 9.00 – 14.00. Sunday 11.00 – 14.3–

Τιμή Εισιτηρίων: Ατομικό: 2 €. Ομαδικό: 1€/άτομο Εκπαιδευτικά προγράμματα, οργανωμένες επισκέψεις με ξενάγηση 1€/άτομο.

Phone: 2421029878, 2428099920 (τις ώρες λειτουργίας) 2428350100 (community)

 

Κοινοτικό Κέντρο Παράδοσης και Πολιτισμού Σταγιατών

 

Στεγάζεται στην «οικία Παπαθεολόγου», που κτίστηκε το β΄ μισό του 19ου αιώνα και βρίσκεται ακριβώς κάτω από την κεντρική πλατεία Σταγιατών.

Το κτήριο επισκευάστηκε με σκοπό να χρησιμοποιηθεί ως χώρος διάσωσης και προβολής της πολιτιστικής κληρονομιάς του χωριού. Λειτουργεί από το καλοκαίρι του 2012.

Οι συλλογές του περιλαμβάνουν εργαλεία παρασκευής λουκάνικου, δωρεά της οικογένειας Στράκα, όπως επίσης παλιές φωτογραφίες του χωριού, έπιπλα και αντικείμενα του φωτογράφου Δημήτρη Λέτσιου, καθώς κι ενημερωτικό υλικό για σύγχρονες δράσεις των κατοίκων.

Το καλοκαίρι με πρωτοβουλία των κατοίκων διοργανώνονται στην αυλή πολιτιστικές δράσεις.

Address: Σταγιάτες

Business hours: Κυριακή 10:30 – 13:00, καθώς και κατόπιν συνεννόησης

Τιμή Εισιτηρίων: Δωρεάν

Ε-mail: museums@doepap.gr

Phone: 2421039644, 2421049436

 

Χώρος Μνήμης «ΔΡΑΚΕΙΑ 18.12.1943»

 

18 December 1943: οι Γερμανοί εκτελούν 115 άνδρες στη Δράκεια σε αντίποινα για επίθεση ανταρτών σε ομάδα γερμανών μοτοσικλετιστών. Έκτοτε η ζωή στο χωριό αλλάζει ριζικά. Οι κάτοικοι βασανίζονται από τον πόνο της απώλειας και από αμείλικτα ερωτήματα: Γιατί συνέβη το κακό σε αυτούς που δεν έφταιγαν; Θα μπορούσαν να γλυτώσουν;

Ο Χώρος Μνήμης εγκαινιάστηκε το 2013, στην 70ή επέτειο της εκτέλεσης.

Δημιουργήθηκε ακριβώς στον τόπο του μαρτυρίου (κάτω πλατεία Δράκειας) κι, εκτός από ελάχιστη ένδειξη τιμής στο χωριό και τους κατοίκους του, επιχειρεί να απαντήσει σε αυτά τα ερωτήματα. Περιλαμβάνει το «πορτρέτο της Δράκειας», το «χρονικό της εκτέλεσης», τους «κύβους» με τις πολλαπλές ιστορικές εκδοχές και το «διαδραστικό τραπέζι», που ενσωματώνει το σύνολο του τεκμηριωτικού υλικού της έκθεσης.

Address: Κάτω Πλατεία Δράκειας

Business hours: Κυριακή 11.30 – 13.30. Καθημερινά κατόπιν συνεννόησης

Τιμή Εισιτηρίων: Δωρεάν. Εκπαιδευτικά προγράμματα, οργανωμένες επισκέψεις με ξενάγηση 1€/άτομο

Ε-mail: museums@doepap.gr

Phone: 2421029878

 

Typography MUSEUM newspaper THESSALY

The Museum is the oldest Greek-provincial newspaper seamless adoption by the 1898- can only be a separate printing museum. In a room 350 square in the newspaper premises in the Industrial Area of ​​Volos hosted one hundred years of history and everyday one hundred years technologias.Linotypikes machines of the 19th century still, Presses, koftres, parts printers, typesetting tables, framed by the oldest and most complete archive newspaper in Greece (more than 1.000.000 pages) and 40 windows with equal distinct historical headlines.
Industrial Area of ​​Volos, tel. 24210-95751 and 24210- 95752 (guided tour by appointment only)

Entomological Museum Athanasios Koutrouba

The entomological museum of Dr.. Agriculture Athanasios Koutrouba in Volos, is unique in its kind in Greece and one of the best in the Balkans. Constantly enriched with new species and now includes 100.000 insects of various classes, mainly Lepidoptera, belonging to more than 35.000 species, subspecies and fyles.Anamesa them are rare or unique specimens as the largest butterfly in the world, η Thysania agrippina της Ν. America with open wings 37-40 cm.Τιμή εισιτηρίου για μαθητές και φοιτητές 2 ευρώ και για τους ενήλικους επισκέπτες 4 euroAddress: Ar.Zachou 98 και Σικελιανού
Visiting hours after telephone appointment please call. 6945296129 morning and 24210-48556 afternoon.

MUSEUM THEOFILOU

The house is near the Anakasia newest of the major monuments in the area, as the only surviving Pelion mansion complete with painting program. Painting home decor started by painter Theofilos the 1912 and is divided into two zones.Stin lower band painted various motifs, such a wide variety of potted flowers and birds, Fountains, wild animals and hunting scenes. Below the upper zone in which they are 14 large paintings with subjects taken from the Greek Revolution. In the narrow part of the lobby painted four gods of Olympus and the blank wall of a large floor topography on the Anakasia and depth Makrinitsa and Portaria.
Anakasia, , tel. 24210-47340 and 24210-49151. Business hours 8:00-14:30 throughout the year except weekends. Είσοδος ελεύθερη.

FOLK MUSEUM OF ART AND HISTORY PILIOU

The Museum of Folk Art and History of Pelion is housed in the mansion Topali, built in 1844 and is located in the central area of ​​Makrinitsa just below the square. It is a three-story mansion, representative sample of classical Pelion architektonikis.Os museum is open from 1994 and today the folklore collection includes a variety of exhibits that exceed 1500. Among them a series of pop art paintings mansions of Pelion 18 and 19th century, rich photo gallery, hardwood and ceramic household utensils, traditional dress of the site, rugs and textiles, etchings, small items of folk art and historical relics significant, as the banner of Revolution 1878.

Address: Makrinitsa

Business hours: Τετάρτη έως Σάββατο 9.00 – 14.30. Sunday 11.00 – 14.3–

Τιμή Εισιτηρίων: Ατομικό: 2 €. Ομαδικό: 1€/άτομο. Εκπαιδευτικά προγράμματα, οργανωμένες επισκέψεις με ξενάγηση 1€/άτομο

.Ε-mail: museums@doepap.grPhone: 2421029878, 2428099505 (τις ώρες λειτουργίας), 2428350400 (community)

 

VISUAL ARTS MUSEUM sculptor Nicolas

The museum with some of the most representative works of the great sculptor housed on the first floor of the Community shop in his hometown, the great St. George's Piliou.Stegazei 22 sculptures by artist, of which most are brass, all except one piece of a head of Christ and of these 9 supernatural in size. Special, also, interesting engravings by Nicholas, 13 woodcuts and 1 copperplate, and 16 Medals. Two wooden windows, visitors can see and way around tools of, Plans, matrices engravings, as handwritten letters and personal belongings of the famous sculptor and engraver.
St. George Pelion, tel. 24280-93100. Hours of 10:00-14:00και 18:00-21:00 for the period of 1/7 – 15/9 daily except Tuesday and 15/9-30/5 every weekend and holidays. Admission is free.

LOCAL MUSEUM MILIES PILIOU

Housed on the first floor of the municipal building and Miles composed of folklore and historical documents of the cultural heritage of the area there choriou.Sto major theme banners, with informative texts, many photographs and objects selected to provide a more complete picture of antiquity, great historical moments of the village, and daily life of the inhabitants of.
Apples, Town hall, tel. 24230-86602. From 16-9 έως 14-6 ώρες λειτουργίας από 10:00-14:00 τις καθημερινές και 10:00-17:00 Weekends and holidays from 15-6 έως 15-9 ώρες λειτουργuntilαπόhours ofαθημερινές και 10:0weekdays and

ARCHAEOLOGICAL MUSEUM ALMIROU

The Archaeological Museum Almyrou is a neoclassical building, It was founded in 1910 and began operating in 1925. After spending many adventures xanaleitourgei remodeled since 1998 and includes findings from part of Thessaly, in historical times called Achaia Fthiotida.I report of ancient objects organized into three rooms: hall Fthiotidas Thebes (Archaic town near Mikrothives, held the first place among the cities of the region), the room with vases, figurines, tools, arms, jewelry, small objects of prehistoric and Iron Age and the hall with artifacts from the Hellenistic city of Alos in the current position Kefalosi Almyrou, while to the right of the entrance houses the valuable library Filarchaiou Company Almyrou “Othrys” with rare books of historical and archaeological content.
Archaeological Museum Almyrou, Athens 48, tel. 2422021326. Business hours 8:30-15:00 except Monday. Ticket Price 2 euro and reduced 1 euro.

MARINE MUSEUM yarrow

The Sea Museum Achilles was founded by the Municipality Pteleos 2003 in order to contribute to public awareness on issues related to the marine environment.The core collections was the collection of shells Vas. Stephen Papastergiou, The museum is constantly enriched with shells and other artifacts from around the world.
Achilles City Pteleos, Visiting hours after the telephone interview and til.2422041227 2422041910

MUSEUM OF ALEXANDER PAPADIAMANTI

The Museum Al. Papadiamantis work at home world monk of Greek letters, one of the old mansions on the island, local architecture, in the center of the city of Skiathou.Sto ground floor showroom – bookstore for deeper acquaintance with the author's work. Upstairs maintained its original location and all exhibits-Skiathitis unique heirlooms and personal items of the author- reveal to the visitor particulars about his life Papadiamantis, and Skiathos, he knew.
Skiathos, Square Papadiamantis, Phone. 24270-23843. Open from May to November.

Folklore Museum of Skopelos

Located in the town of Skopelos, Restored “Nicolaides mansion”, built in 1795. As a folklore museum is open from 1993 after free family Nikolaidi.Xechoristi place among the exhibits held by the collection of traditional costumes of Skopelos and works-boats, Barka, trehantiria, Varkala- fine shipbuilder and mikrotechniti Tues. Punch.
Til.24240-23494. Open daily except Sunday. Business hours 11:00-13:00 και 18:00-20:00 the andmona and summer daily 8:00-15:00 και 18:30-23:00 the weekend of 10:30-14:00 και 18:30-23:00 (valid until September. Ticket Price 2 euroand

COSTA AND MUSEUM ALONNISOY ANGELAS Mauritius

Patitiri, a four-story stone building seaside, Alonissos houses the Museum of Costa and Angela Mavrikis with many relics and other
objects, evidence of the history and tradition of the island.
Phone. 24240-65390. Off the summer with hours of 11:00-19:00 all week. Ticket Price 3 euro.

 

ΜΟΥΣΕΙΟ Πολιτιστικής Κληρονομιάς Ιδρύματος Ελληνισμού και Βιβλιοθήκη Περσεύς Αθηναίος

ΤοΜουσείο Πολιτιστικής Κληρονομιάς τουΙδρύματος Ελληνισμού καιηΔανειστική Βιβλιοθήκη τουΚοινωφελούς Ιδρύματος Περσεύς Αθηναίος, έχουν μια Ελληνική ανοιχτή αγκαλιά στην Γλώσσα Σκοπέλου, για τους Έλληνες και ξένους φίλους τους. Η είσοδος και η χρήση των υπηρεσιών του Μουσείου είναι απολύτως ΔΩΡΕΑΝ, όπως δωρεάν είναι ο Πολιτισμός και η Αγάπη.  Οι επισκέπτες, είναι ευπρόσδεκτοι να χαρούν τα εκθέματα , να  μελετήσουν στην Βιβλιοθήκη, να χρησιμοποιήσουν  Η/Υ, να διαβάσουν ή και να γεμίσουν γαλάζιο με την θέα από τον «Εξώστη του Αιγαίου» http://www.hellenic-foundation.gr/camskopelos.asp και να απολαύσουν ένα κέρασμα στο αίθριο. Επιστήμονες, families, νέοι και παιδιά: Η αγκαλιά της Ελλάδας είναι δική σας.


Τοκτήριο τουΜουσείου κτίσθηκε  το 1926 καιαναπαλαιώθηκε the 2007 apό Purposespελίτες Μαστόρους

Business hours: καθημερινά 10πμ έως 1μμ και Τετάρτη- Friday- Κυριακή απόγευμα 7μμ έως 9μμ. Τη Δευτέρα είναι κλειστό.
ΈφοροςSkopelos: theAccessorie/κός L.In. e.a. k. Νικόλαος Κάτσαρης
YpεύθυνηΜουσείου: ηk. ΣμαράγδαΤακτικού
Phone. : 24240 34232
e-mail: mouseio@otenet.gr

 

Actions : http://hfndflag.blogspot.gr/2016/06/2016.html

volosInfoΤΟΠΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΗΜΟΥ ΒΟΛΟΥΠανεπιστήμιο ΘεσσαλίαςΔημοτικό ΡαδιόφωνοΠολεοδομίαΠοδηλασίαΠεριφέρεια ΘεσσαλίαςΜετανάστεςΚΕΠΚαθαριότηταΝοσοκομείοflagΕθελοντισμόςΔιαύγειαempeΔΟΥΚΔΗΚΙCitiesNetΑΜΕΑ

Set as default language