Στην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πιο πσνω απο την παιδικη χαρα
On 21/03/2014 και περί της 11:45 πήγα στα γραφεία του Δημοτολόγιο του Δήμου Βόλου (επί της Τοπάλη) για έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης. Είχα σειρά προτεραιότητας Νο 85 Καπακι 79 Στην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πιο υπαρχει ενα καπακι που εξεχει απο το δρομο και ειναι το μισοαρα. Αφού περίμενα περίπου 45 λεπτά διαπίστωσα ότι ενώ η εξυπηρέτηση των δημοτών για το δημοτολόγιο πραγματοποιούνταν από 2 υπαλλήλους στο διπλανό γραφείο υπήρχαν σε κοινή μας θέα 7 υπάλληλοι του Δημοτολογίου (στην πλειοψηφία κυρίες) οι οποίες καθόντουσαν κουβεντιάζοντας όλοι και όλες μαζί πίνοντας καφέ. Spurgte mig, hvorfor ikke hjælpe til at bidrage til bedre at tjene borgerne ikke fik noget svar, men opløste panel med.
Fordi jeg tror, en af de primære mål for denne kommune er at tjene borgerne i sådanne hændelser skabe helt anderledes, jeg ville sige Smertens image og indtryk, der ønsker kommunen og bidrage yderligere til den generelt negative billede af den offentlige forvaltning.
Παρακαλώ για ενέργειες σας.
Με τιμή,
Κυριάκος Μαχαιρίδης

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Εξυπηρέτηση Δημότη», meddele Dem, at vi har modtaget din besked på 24/03/2014. På den samme dag med D.Y. 343/2014 έγγραφό μας το διαβιβάσαμε στην αρμόδια διοικητική υπηρεσία προκειμένου να γίνουν οι σχετικές ενέργειες.
Tak fordi du besøger hjemmesiden af kommunen Volos og nyttige oplysninger.
Fra kontoret for administrativ bistand og kommunikation mellem borgerne og kommunen Volos.