Σχόλιο για την απάντηση στην Καταγγελία
Σας γράφουν ότι είναι προϊστάμενος στην πολεοδομία και
αντί να ζητήσετε άμεση διακοπή της ηλεκτροδότησης και να προχωρήσετε σε αυτοψία εσείς το στέλνετε στον ίδιο ?
Είναι η μεγάλη προχειρότητα διαχείρισης των αιτημάτων και των καταγγελιών των πολιτών ή είναι η μεγάλη αλληλεγγύη των υπαλλήλων που σας σταματά ?
Είστε για γέλια…..

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «σχόλιο για απάντηση στην καταγγελία», σας ενημερώνουμε, i det 4/11/2016, το η Δ/νση Υπηρεσίας Δόμησης μας έκανε γνωστό, ότι “έχει συνταχθεί έκθεση αυτοψίας αυθαιρέτων κατασκευών και εκκρεμεί η εξέταση της ένστασης του ιδιοκτήτη του καταστήματος στην αρμόδια επιτροπή (ΣΥΠΟΘΑ). Για τον ηλεκτρολογικό εξοπλισμό και την ηλεκτροδότηση δεν είναι αρμόδια η Υπηρεσία Δόμησης και η καταγγελία διαβιβάστηκε με το υπ΄αριθ. Orig: 7222/26-10-2016 στο Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών για τυχόν δικές της ενέργειες”.
Tak for din kommunikation med hjemmesiden for kommunen Volos og nyttige oplysninger.
Fra kontoret for administrativ bistand og kommunikation mellem borgerne og kommunen Volos,
kaliska.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «σχόλιο για την απάντηση στην καταγγελία», meddele Dem, at vi har modtaget din besked på 17/10/2016. På den samme dag med D.Y. 1648/2016 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη Δ/νση Υπηρεσίας Δόμησης και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Tak for din kommunikation med hjemmesiden for kommunen Volos og nyttige oplysninger.
Fra kontoret for administrativ bistand og kommunikation mellem borgerne og kommunen Volos,
kaliska.