Großes Problem mit Decks und Geländer Flüsse von Volos

Σήμερα έκανα μία βόλτα για να διαπιστώσω το αυτονόητο που σας έγραψα σε προηγούμενο σχόλιο: Πράγματι, είναι ΓΕΜΑΤΕΣ πανώ και μάλιστα εν όψει της ομιλίας του κου Κουτσούμπα του ΚΚΕ. Θα επιβληθεί πρόστιμο στο εν λόγω κόμμα όπως θα γινόταν για ΚΑΘΕ πολίτη; Θα αποκαθηλωθούν άμεσα τα πανώ ή θα περιμένουμε πότε θα… μιλήσει ο κος Κουτσούμπας για να δράσετε; Κι ακόμη, τα κιγκλιδώματα είναι ΓΕΜΑΤΑ από μεταλλικές διαφημιστικές πινακίδες σε όλο το μήκος και στις γέφυρες επίσης. Κάτι δεν πάει διόλου καλά. Πολιτικές και διαφημιστικές ομάδες θεωρούν φαίνεται τριτοκοσμικό τσιφλίκι τους τα ποτάμια του Βόλου, υποβαθμίζοντάς τα με αυτούς τους τρόπους.

2 Kommentare zu: "Großes Problem mit Decks und Geländer Flüsse von Volos"

  1. Αργύριος Μπίρης sagt:

    Επειδή δεν βλέπω να κάνετε κάτι, σε αντίθεση λχ. με το δήμο Θεσσαλονίκης που έριξε πρόστιμα (φαίνεται εδώ τα κόμματα και οι ομάδες απολαμβάνουν ασυλίας από το δήμο) να σας ενημερώσω ότι υπάρχει και ο Ν. 2946/2001. Στο άρθρο 2, παρ. 1, εδ. a, απαγορεύει ρητώς τη διαφήμιση σε επιφάνειες δημοσίων έργων. Οι αφίσες του ΚΚΕ έμειναν όσο χρειάστηκε για να κάνουν τη δουλειά τους. Ελπίζω την επόμενη φορά, για όποιο κόμμα το ξανακάνει, ο δήμος να επιδείξει κάποιου είδους αντανακλαστικό. Für das für Sie zu diesem Thema enttäuschen.

  2. Die Antwort-Dienstes Emily Kravaritou sagt:

    Σχετικά με τις από 14/02 και 16/02/2014 αναρτήσεις σας με τίτλο αιτήματος «Μεγάλο πρόβλημα με τις γέφυρες και τα κιγκλιδώματα των ποταμών του Βόλου» και «Κι άλλα πανό, κεντρικά στο Βόλο…» σας ενημερώνουμε ότι με τα Δ.Υ. 291/2014 και Δ.Υ. 294/2014 αντίστοιχα έγγραφά μας, διαβιβάσαμε τα μηνύματά σας στο αρμόδιο τμήμα της Διεύθυνσης Καθαριότητας. Η Αντιδήμαρχος Αν. Οικονόμου μας πληροφόρησε ότι σύντομα θα λάβετε απάντηση από την ίδια, καθώς με αφορμή τις αναρτήσεις σας και τις ενέργειες της υπηρεσίας που ακολούθησαν, κατατέθηκε στη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου της 14/02/2014 Abfrage der Fraktion "Demokratische Sammel Volos", für die der Bürgermeister öffentlich zu nehmen und wurde innerhalb der Stadtverwaltung diskutiert.
    Über das "ohrenbetäubende Stille", die anzeigen,, informieren Sie, dass nach dem Gesetz die Schreiben von Bürgern an öffentlichen Dienstleistungen in der Zeit bis beantwortet werden 40 ημερών. Σύμφωνα με εντολή των πολιτικών μας προϊσταμένων εμείς απαντάμε σε διάστημα το μέγιστο 10 Tage. Τα αιτήματα δεν κατατίθενται μόνο ηλεκτρονικά, λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 15242 την οποία εξυπηρετούμε εμείς, ενώ οι περισσότεροι δημότες θέτουν αυτοπροσώπως τα αιτήματά τους στο γραφείο μας. Κάτω από αυτές τις συνθήκες και με την απασχόληση ενός μόνο υπαλλήλου στο συγκεκριμένο γραφείο, θα πρέπει θεωρούμε οι δημότες να μας δώσουν μία μικρή «πίστωση χρόνου» ως υπηρεσία.
    Σε σχέση με τα αιτήματα που κατατίθενται ηλεκτρονικά, εφόσον ο φόρτος εργασίας το επιτρέπει, versenden normalerweise am selben Tag Briefing Note, den Eingang des Antrags / Getriebe an die entsprechende Abteilung und zwei oder drei Werktagen nach der Antwort zu dem Thema Service bestätigen. Το διάστημα 14/02 bis 17/02 όπου σας ενημερώνουμε για το δικό σας ζήτημα, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ερμηνευθεί ως «εκκωφαντική σιωπή».

    Vielen Dank für den Besuch der Website der Gemeinde Volos und nützliche Informationen.
    Aus dem Büro von Amtshilfe und Kommunikation zwischen den Bürgern und der Gemeinde Volos,
    Emily Kravaritou.

Lassen Sie eine Antwort

Ihre E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.

Sie können diese HTML Tags und Attribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>