Γιατί ο δήμος δεν προωθεί υπηρεσιακά τα αιτήματα των πολιτών, αλλά τους παραπέμπει δεξιά κι αριστερά;

Με βάση το σχόλιο του μέλους των ACTIVOLISTAS κου Μπαΐλα (“Μηχανάκι στο οδόστρωμα”) και την απάντηση της κας Κραβαρίτη (http://dimosvolos.gr/15242 /?p=1301&cpage=1#comment-796), αναρτώ κι εγώ αυτό το σχόλιο:

Αυτό πραγματικά είναι φοβερό: Από εκεί που η παρούσα ιστοσελίδα θα έπρεπε να είναι one stop service, στέλνετε τον πολίτη από τον Άννα στον Καϊάφα. Αποτελεί αυτό μέσο πίεσης για την (επανα)πρόσληψη υπαλλήλων; Δεν το γνωρίζω. Όπως και να έχει, προκαλείτε αλγεινές εντυπώσεις στους δημότες. Εφόσον σας αναφέρουν κάτι, προωθήστε πολύ απλά στην αστυνομία αν κρίνετε ότι είναι αρμόδια, στο λιμεναρχείο ή όπου αλλού και ελέγξτε ΟΙ ΙΔΙΟΙ για την πορεία του πράγματος. Δημοτικοί άρχοντες είστε. Στα χέρια σας υποτίθεται αναλαμβάνετε όλη τη λειτουργία και δεν κρύβεστε πίσω από σφραγίδες. Πόσο πιο απλά να σας τα πούμε;

Ein Kommentar zu "Γιατί ο δήμος δεν προωθεί υπηρεσιακά τα αιτήματα των πολιτών, αλλά τους παραπέμπει δεξιά κι αριστερά;"

  1. Die Antwort-Dienstes Emily Kravaritou sagt:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Γιατί ο δήμος δεν προωθεί υπηρεσιακά τα αιτήματα των πολιτών, αλλά τους παραπέμπει δεξιά κι αριστερά;», σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας την 1/7/2014. Προς ενημέρωσή σας, αναφέρουμε :

    - Όλα τα αιτήματα – προτάσεις – σχόλια που αφορούν υπηρεσίες και αρμοδιότητες υπηρεσιών του Δήμου Βόλου, προωθούνται από εμάς άμεσα στα σχετικά Τμήματα – Διευθύνσεις – Αντιδημαρχίες (προς τον Προϊστάμενο του τμήματος, ή το Διευθυντή ή Αντιδήμαρχο – σε ορισμένες περιπτώσεις σε όλους τους προϊσταμένους υπηρεσιακούς και πολιτικούς).
    - Η πλειοψηφία των αιτημάτων – προτάσεων – σχολίων των δημοτών, κατατίθεται τηλεφωνικά και ενημερώνεται από εμάς άμεσα η αρμόδια υπηρεσία, ενώ σε πολύπλοκες υποθέσεις, συμπληρώνεται από εμάς ειδική φόρμα που προωθείται στους αρμόδιους υπηρεσιακούς και αιρετούς ώστε να παρακολουθούμε το ζήτημα έως την περαίωσή του.
    - Για τους δημότες που επισκέπτονται το γραφείο μας για κατάθεση του παραπόνου – αιτήματος – πρότασης, η επικοινωνία με την αρμόδια υπηρεσία γίνεται παρουσία του δημότη, ενώ και σε αυτή την περίπτωση περίπλοκα ζητήματα καταγράφονται σε ειδική φόρμα και προωθούνται τηλεομοιοτυπικά ή ηλεκτρονικά στους αρμοδίους.
    - Σε δημόσιες υπηρεσίες εκτός Δήμου (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που αφορούν την Περιφέρεια Θεσσαλίας όπου αρμοδιότητες Δήμου / Περιφέρειας δεν είναι ευδιάκριτες) δε διαβιβάζουμε τα αιτήματα των δημοτών, τους παραπέμπουμε στην αρμόδια υπηρεσία, εφόσον γνωρίζουμε ποια είναι αυτή. Ειδικά δε για την Αστυνομία/Τροχαία, δεν έχουμε τη δυνατότητα να διαβιβάσουμε, καθώς είναι πιθανό να εμπλακούμε σε έριδες και «κόντρες» γειτόνων ή λοιπές αντιδικίες μεταξύ δημοτών. Auch, σε περιπτώσεις που αφορούν αρμοδιότητες ΕΛΑΣ, ενδέχεται να επιβληθεί πρόστιμο ή ακόμη και παραπομπή του παραβάτη στην αρμόδια δικαστική αρχή και δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να αναλάβουμε μία τέτοια ευθύνη, τη στιγμή που το μόνο στοιχείο που έχουμε για τον αποστολέα της καταγγελίας είναι μία ηλεκτρονική διεύθυνση (η οποία σε πολλές περιπτώσεις δεν ισχύει και αυτό το διαπιστώνουμε κατά την αποστολή από εμάς του μηνύματος που επιβεβαιώνει την παραλαβή του αιτήματος). Deshalb, στις περιπτώσεις αυτές την καταγγελία – αναφορά οφείλει να την καταθέσει στην ΕΛΑΣ ο δημότης που θα φέρει και την ανάλογη ευθύνη. Εξηγούμε δηλαδή ότι το Γραφείο μας δε δύναται να παίζει το ρόλο του «μεσάζοντα» μεταξύ δημοτών και ΕΛΑΣ.
    - Σχετικά με αναφορά σας στη συμπεριφορά μας ως «μέσο πίεσης για την (επανά)πρόσληψη υπαλλήλων», θα ήταν αφέλεια από πλευράς μας μία τέτοια στάση, καθώς σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία έως το έτος 2016 έχει απαγορευθεί η οποιαδήποτε πρόσληψη δημοτικών και λοιπών δημοσίων υπαλλήλων.
    - Auch, θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι οι «Δημοτικοί Άρχοντες» – στους οποίους έχετε την εντύπωση ότι αναφέρεστε απευθυνόμενοι στο Γραφείο μας – δεν χειρίζονται τις υποθέσεις του γραφείου, ενημερώνονται από εμάς για ζητήματα που εμπίπτουν της αρμοδιότητάς τους και παρεμβαίνουν όταν αυτό κριθεί από πλευράς τους απαραίτητο. Οφείλουμε λοιπόν να σας ενημερώσουμε ότι μέσω του Γραφείου μας, δεν απευθύνεστε σε Δημοτικούς Άρχοντες, άλλα σε δημοτικούς υπαλλήλους (ένας στην προκείμενη περίπτωση, καθώς στο γραφείο μας δεν υπηρετεί άλλος συνάδελφος).
    - Από τη στιγμή δε που η συμπεριφορά μας σας προκαλεί «αλγεινές εντυπώσεις», έχετε τη δυνατότητα για τα αιτήματα – υποδείξεις – προτάσεις – σχόλια που συντάσσετε, να τα στέλνετε ο ίδιος ηλεκτρονικά στις αρμόδιες υπηρεσίες ή τους Αντιδημάρχους στις ηλεκτρονικές τους διευθύνσεις, οι οποίες αναφέρονται στις περιγραφές των υπηρεσιών του Δήμου Βόλου στην ιστοσελίδα. Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των Αντιδημάρχων επίσης είναι αναρτημένες και προς διευκόλυνσή σας τις επισυνάπτουμε σε μήνυμα ηλ. ταχ. προς εσάς.
    Επισυνάπτουμε πίνακα με τους Αντιδημάρχους και τις ηλεκτρονικές τους διευθύνσεις, το σχετικό άρθρο του ΟΕΥ του Δήμου Βόλου που περιγράφει τις αρμοδιότητες του Γραφείου μας (Σύμφωνα και με το σχετικό άρθρο (98) του Ν.3852 (Καλλικράτης) που αναφέρεται στη λειτουργία των Γραφείων Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με τους Δήμους).

    Καλησπέρα σας θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι έχει καεί λάμπα κολώνας της ΔΕΗ στον επαρχιακό δρόμο για τον Άγιο Λαυρέντιο.
    Aus dem Büro von Amtshilfe und Kommunikation zwischen den Bürgern und der Gemeinde Volos

Lassen Sie eine Antwort

Ihre E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.

Sie können diese HTML Tags und Attribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>