Warum nicht ein paar einfache Anfragen bewegen;
(Με αφορμή προσωπικές σκέψεις, αλλά και απάντηση σε σχόλιο συμπολίτη)
Το δυστυχές με το σύστημα, που σας το λέω μετά λόγου γνώσεως, μια και είμαι ο κυρίως αναρτών, είναι ότι πολλές φορές, πέραν της απάντησης της κας Κραβαρίτη, που απλά αναφέρει την καταχώριση του αιτήματος και είναι πάγια και τυπική, σπανιότατα έχω/έχουμε περαιτέρω ανατροφοδότηση. Για να είμαι ακριβής, εκκρεμούν αιτήματα μηνών, απλά, (λ.χ. λακκούβες, φωτι�λ.χς, δενδροφυτεύσεις κτλ.) και λιγότερο απλάλ.χχ. κολόνες χωρίς λάμπες, περιποίηση εξωτερικών χώρων σχολείων) για τα οποία δεν έχουμε ουδεμία πληροφορία για το τι απέγιναν και γιατί συνεχίζουν να εκκρεμούν. Και αυτό με/μας απογοητεύει. Αλλά θα συνεχίσουμε να αναρτούμε. Πάντως, αυτά τα αιτήματα πρέπει να εξετάζονται και να ικανοποιούνται κατά κάποια προτεραιότητα, διότι μόνον έτσι θα ενισχυθούμε οι πολίτες, όσοι λίγοι ασχολούμαστε, ώστε να συνεχίσουμε.

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Γιατί δεν προχωρούν ορισμένα απλά αιτήματα;» σας ενημερώνουμε ότι :
Η τυπική μας απάντηση προς εσάς για την παραλαβή του αιτήματος είναι υπηρεσιακή μας υποχρέωση, προκειμένου να επιβεβαιώσουμε ότι από το Γραφείο μας έχει παραληφθεί το αίτημα. Υπηρεσιακή μας υποχρέωση επίσης , είναι και η διαβίβαση του αιτήματος προς την αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου, προκειμένου να διαχειριστεί το αίτημα. Επομένως δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να παραλείψουμε τις ενέργειες αυτές.
Τα αιτήματα των δημοτών που αφορούν τις υπηρεσίες που διαχειρίζονται την καθημερινότητα, παραλαμβάνονται από τις υπηρεσίες, γίνεται ιεράρχηση των αιτημάτων και στη συνέχεια εντάσσονται στον προγραμματισμό των υπηρεσιών προς διεκπεραίωση.
Die Bearbeitungszeit wird oft verlängert werden, da der Mangel an Personal und Ausrüstung verursacht Probleme für die sofortige Behandlung einer Anfrage nach Dienstleistungen.
Adressierung die Leiter der Abteilungen und oft den Service-Manager oder sogar ihre politischen Vorgesetzten, sicherzustellen, dass die von Führungskräften verantwortlich eingegangenen Anträge, die ihr Bestes tun wird, die Forderungen der Bürgerinnen und Bürger zu treffen, σύμφωνα πάντα με τις τρέχουσες συνθήκες και τις δυνατότητες των υπηρεσιών.
Από τον αριθμό των αιτημάτων που έχετε απευθύνει προς το Δήμο Βόλου μέσω της ιστοσελίδας, θα έχετε νομίζουμε συμφωνήσει ότι σε πολλές περιπτώσεις όπου αυτό είναι αναγκαίο, οι υπηρεσίες παρεμβαίνουν άμεσα. Von unserer Seite sehen wir auch, wie nützlich sind die Bürger der Beiträge, die Sie erwähnen als Beispiel die jüngste veröffentlichen Sie Ihre Pole Schnitt Strom Drehen-Straße, τον οποίο υποδείξατε, η υπηρεσία αφαίρεσε άμεσα και το αποτέλεσμα ήταν να αποφευχθεί ατύχημα.
Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου και για την χρήσιμη ενημέρωση.
Aus dem Büro von Amtshilfe und Kommunikation zwischen den Bürgern und der Gemeinde Volos