ΠΑΡΑΠΟΝΑ

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΩ .ΠΗΓΑ ΣΤΑ ΚΕΠ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΑ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ .ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΓΙΑΤΙ ΧΑΛΑΣΕ (ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ) ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΤΗΛ ΝΑ ΡΩΤΑΜΕ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟ. ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ ΤΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΘΟΥΜΕ.
(ΤΑ ΔΗΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝΕ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ).ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

2 Comments on: "ΠΑΡΑΠΟΝΑ"

  1. The Answer Service Ελένη Τατάκου says:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “παράπονα”, σας ενημερώνουμε ότι η Δ/νση της ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ του Δήμου Βόλου μας γνωστοποίησε ότι το πρόβλημα που αναφέρατε αποκαταστάθηκε και η λειτουργία του προγράμματος ΚΕΑ λειτουργεί κανονικά στο Κοινωνικό Κέντρο Αγίου Γεωργίου.
    Thank you for your communication with the website of the Municipality of Volos and useful information.
    From the Office of Management and Communication Help Citizens with the Municipality of Volos,
    Ελένη Τατάκου.

  2. The Answer Service Ελένη Τατάκου says:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «παράπονα», inform you that we received your message on 07/02/2017. On the same day with D.Y. 2409/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στην ΚΕΚΠΑ-ΔΙΕΚ του Δήμου Βόλου και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
    Thank you for your communication with the website of the Municipality of Volos and useful information.
    From the Office of Management and Communication Help Citizens with the Municipality of Volos,
    Ελένη Τατάκου.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>