Καπακι

Καπακι
Με μεγάλη απογοήτευση διαβάζουμε αυτές τις ημέρες στις εφημερίδες για τον διάλογο ‘κωφών’ που γίνεται στο Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου σχετικά με ρυθμίσεις που απαιτούνται να γίνουν στο κυκλοφοριακό της πόλης μας. Οι μεν προτείνουν να καταργηθεί το πράσινο στην οδό Καραμπατζάκη για να κατέρχονται αυτοκίνητα προερχόμενα από τον Περιφερειακό και η οδός Α. Ζάχου να χρησιμοποιείται σαν άνοδος για σύνδεση με τον Περιφερειακό. Τους άλλους τους έπιασε ο πόνος για το πράσινο και προτείνουν την τερατώδη λύση να γίνει υπόγεια διάβαση από την οδό Παπαδιαμάντη έως την οδό Φερών για να περνά κάτω από τις σιδηροδρομικές γραμμές η οδός Παγασών. Συνειδητοποιούν ότι για να γίνει αυτό χρειάζεται να κατεβούμε 8 μέτρα; Η δαπάνη θα είναι τεράστια για 100 και πλέον μέτρα υπόγει�measureβασης. Στη διασταύρωση Παγασών-Παπαδιαμάντη το υψομετρικό είναι μόλις 3 measure έτσι θα κατεβούμε 5 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Στην Παγασών θα έχουμε κατέβασμα, από την Ορφανοτροφείου και κάτω, και από την Φερών θα φθάσουμε στο σημερινό επίπεδο του δρόμου ίσως και λίγο μετά την Μητροπολίτου Γρηγορίου. Η Παπαδιαμάντη θα πρέπει να αρχίσει να κατεβαίνει από την Βερναρδάκη και μετά να ανεβαίνει μέχρι την Χείρωνος. Η Φερών θα πρέπει κι αυτή να αρχίσει να κατεβαίνει από την οδό Κρέοντος και μετά να ανεβαίνει μέχρι την Ζάχου. Ανάλογες κλίσεις θα πρέπει να δοθούν και σε άλλους δρόμους της περιοχής ( υπαρχει εΚαπακιτην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πιο πσνω απο την παιδικη χαραξεχει απο το δρομο και ειναι το μισο, Θρακών, Αχιλλέως).
υπαρχει ενα καπακι που εξεχει απο το δρομο και ειναι το μισο, μέχρις ότου καταλήξουμε σε οριστική λύση, να ξαναγίνει η Παγασών με ισόπεδη διάβαση επάνω από τις γραμμές. Παλιά υπήρχε αυτή η ισόπεδη διάβαση και καταργήθηκε όταν σκοτώθηκε ένας μαθητής. Καπακι.
Τις ανισόπεδες διαβάσεις στην Παγασών, στον Κραυσίδωνα, στην Μπότσαρη και την Μυτιλήνης τις προτείνει στο ρυθμιστικό σχέδιο η ομάδα Κλουτσινιώτη, που παίρνει σαν δεδομένο ότι οι σιδηροδρομικές γραμμές παραμένουν και αυτές έχουν την προτεραιότητα. Το ερώτημα που πρέπει να απαντήσουμε όλοι εμείς που αγαπάμε την πόλη μας είναι: πρέπει να εφαρμοστεί η μελέτη έτσι όπως έχουν τα πράγματα; Αξίζει όλη αυτή η ταλαιπωρία για μόλις 16 διελεύσεις συρμών σε ημερήσια βάση; Ο σημερινός σιδηροδρομικός σταθμός δεν εξυπηρετείται από καμία γραμμή αστικού λεωφορείου. Μήπως πρέπει ο επιβατικός σταθμός να μεταφερθεί στην οδό Λαχανά όπου εξυπηρετείται από όλα τα αστικά λεωφορεία, εκτός της γραμμής Νο 1; ΄Εχει προταθεί οι σιδηροδρομικές γραμμές από το Λατομείο να κατεβαίνουν στην Α’ Βιομηχανική περιοχή, εκεί να είναι ο εμπορευματικός σταθμός και τα συνεργεία, στην συνέχεια βρίσκουμε τη γραμμή που έγινε για τα ferry boat RO/RO, που φθάνει μέχρι το νότιο άκρο του Βιολογικού. Από εκεί να συνεχιστεί η γραμμή κάνοντας ανοικτή αριστερή στροφή στην Μπουρμπουλήθρα, να περάσει ανάμεσα από τα σφαγεία και την ιχθυαγορά, Στην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πιο πσνω απο την παιδικη χαρα. υπαρχει ενα καπακι που εξεχει απο το δρομο και ειναι το μιΚαπακιθρα.
Στους φίλους που προτείνουν σύνδεση με τον Περιφερειακό χρησιμοποιώντας την Ζάχου για άνοδο και την Καραμπατζάκη για κάθοδο υπενθυμίζω πως το 1972, από εγωισμό και έλλειψη ψύχραιμης σκέψης, σταματήσαμε εργολαβία 1,5 δισ. Δραχμών για την επικάλυψη του Κραυσίδωνα από την γέφυρα του Αγ. Γερασίμου μέχρι την θάλασσα .Θα είχαμε αύξηση στο πλάτος της κοίτης από τα 28 στα 37 measure, 2 λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας και 2 ήπιας, 1 νησίδα 5 μέΣτην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πιο πσνω απο την παιδικη χαραanυπαρχει ενα καπακι που εξεχει απο το δρομο και εινΚαπακιπατζάκη και Αλλαμάνας και 7,5 μέτρων στην Α. Ζάχου. Σκέφτεται κανείς πόσο όμορφες δενδροστοιχίες και πόσο όμορφα παρτέρια με λουλοΣτην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πιο πσνω απο την παιδικη χαραυπαρχει ενα καπακι που εξεχει απο το δρομο και εινΚαπακιυγεία βάλτου στην κοίτη του Κραυσίδωνα από την Παπαδιαμάντη μέχρι την θάλασσα ; Όχι μόνον μας χρειάζεται η Λεωφόρος Κραυσίδωνα αλλά θα πρέπει να σκεφτούμε να διεκδικήσουμε την κατασκευή και της Λεωφόρου Παπαδιαμάντη με διαπλάτυνση από την Λαμπράκη έως την Ζάχου στα αριστερά σε βάρος του ΟΣΕ και μετά τον Κραυσίδωνα, χρησιμοποιώντας τις γραμμές (με δενδροστοιχία στο κέντρο) και τις οδούς Ιερολοχιτών και Βυζαντίου μέχρι την οδό Λαρίσης. Να πέσουν οι τοίχοι στην Παπαδιαμάντη και την Φερών και επιτέλους να γίνει ενιαία η Πόλη μας. Ας μην ξενίζει η επικάλυψη του Κραυσίδωνα. υπαρχει ενα καπακι που εξεχει απο το δρομο και ειναι το μισο, όταν ξεκινήσει η κατασκευή του άλλο�Στην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πΚαπακι�ικάλυψη και του Ξηριά. Πάνω από όλα το συμφέρον της Πόλης μας και η αγάπη μας γι αυτή. 2 των 2 μέτρων και πεζοδρόμια 7,5 μέτρων στην Καραμπατζάκη και Αλλαμάνας και 7,5 μέτρων στην Α. Ζάχου. Σκέφτεται κανείς πόσο όμορφες δενδροστοιχίες και πόσο όμορφα παρτέρια με λουλούδια θα είχαμε στα πεζοδρόμια; Αυτούς που υποστηρίζουν το πράσινο, και καλά κάνουν, γιατί δεν τους ενδιαφέρει το αίσχος του απαίσιου, ακάθαρτου και επικίνδυνου για την υγεία βάλτου στην κοίτη του Κραυσίδωνα από την Παπαδιαμάντη μέχρι την θάλασσα ;
Όχι μόνον μας χρειάζεται η Λεωφόρος Κραυσίδωνα αλλά θα πρέπει να σκεφτούμε να διεκδικήσουμε την κατασκευή και της Λεωφόρου Παπαδιαμάντη με διαπλάτυνση από την Λαμπράκη έως την Ζάχου στα αριστερά σε βάρος του ΟΣΕ και μετά τον Κραυσίδωνα, χρησιμοποιώντας τις γραμμές (με δενδροστοιχία στο κέντρο) και τις οδούς Ιερολοχιτών και Βυζαντίου μέχρι την οδό Λαρίσης. Να πέσουν οι τοίχοι στην Παπαδιαμάντη και την Φερών και επιτέλους να γίνει ενιαία η Πόλη μας. Ας μην ξενίζει η επικάλυψη του Κραυσίδωνα. υπαρχει ενα καπακι που εξεχει απο το δρομο και ειναι το μισο, όταν ξεκινήσει η κατασκευή του άλλοΣτην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πΚαπακιικάλυψη και του Ξηριά. Πάνω από όλα το συμφέρον της Πόλης μας και η αγάπη μας γι αυτή.

2 Comments on: "Καπακι"

  1. The Answer Service Ελένη Τατάκου says:

    υπαρχει ενα καπακι που εξεχει απο το δρομο και ειναι το μισο, kaliska, Καπακι: Στην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πιο πσνω απο την παιδικη χαρα
    Thank you for your communication with the website of the Municipality of Volos and useful information.
    From the Office of Management and Communication Help Citizens with the Municipality of Volos,
    Ελένη Τατάκου.

  2. The Answer Service Ελένη Τατάκου says:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “ συγκοινωνιακό του Βόλου”, inform you that we received your message on 13/03/2017. On the same day with D.Y. 2621/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημΚαπακι
    Thank you for your communication with the website of the Municipality of Volos and useful information.
    From the Office of Management and Communication Help Citizens with the Municipality of Volos,
    Ελένη Τατάκου.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>