Grosso problema con le piattaforme e le ringhiere fiumi di Volos
Σήμερα έκανα μία βόλτα για να διαπιστώσω το αυτονόητο που σας έγραψα σε προηγούμενο σχόλιο: Πράγματι, είναι ΓΕΜΑΤΕΣ πανώ και μάλιστα εν όψει της ομιλίας του κου Κουτσούμπα του ΚΚΕ. Θα επιβληθεί πρόστιμο στο εν λόγω κόμμα όπως θα γινόταν για ΚΑΘΕ πολίτη; Θα αποκαθηλωθούν άμεσα τα πανώ ή θα περιμένουμε πότε θα… μιλήσει ο κος Κουτσούμπας για να δράσετε; Κι ακόμη, τα κιγκλιδώματα είναι ΓΕΜΑΤΑ από μεταλλικές διαφημιστικές πινακίδες σε όλο το μήκος και στις γέφυρες επίσης. Κάτι δεν πάει διόλου καλά. Πολιτικές και διαφημιστικές ομάδες θεωρούν φαίνεται τριτοκοσμικό τσιφλίκι τους τα ποτάμια του Βόλου, υποβαθμίζοντάς τα με αυτούς τους τρόπους.

Επειδή δεν βλέπω να κάνετε κάτι, σε αντίθεση λχ. με το δήμο Θεσσαλονίκης που έριξε πρόστιμα (φαίνεται εδώ τα κόμματα και οι ομάδες απολαμβάνουν ασυλίας από το δήμο) να σας ενημερώσω ότι υπάρχει και ο Ν. 2946/2001. Στο άρθρο 2, παρ. 1, εδ. un, απαγορεύει ρητώς τη διαφήμιση σε επιφάνειες δημοσίων έργων. Οι αφίσες του ΚΚΕ έμειναν όσο χρειάστηκε για να κάνουν τη δουλειά τους. Ελπίζω την επόμενη φορά, για όποιο κόμμα το ξανακάνει, ο δήμος να επιδείξει κάποιου είδους αντανακλαστικό. Per questo a deludere voi su questo tema.
Σχετικά με τις από 14/02 και 16/02/2014 αναρτήσεις σας με τίτλο αιτήματος «Μεγάλο πρόβλημα με τις γέφυρες και τα κιγκλιδώματα των ποταμών του Βόλου» και «Κι άλλα πανό, κεντρικά στο Βόλο…» σας ενημερώνουμε ότι με τα Δ.Υ. 291/2014 και Δ.Υ. 294/2014 αντίστοιχα έγγραφά μας, διαβιβάσαμε τα μηνύματά σας στο αρμόδιο τμήμα της Διεύθυνσης Καθαριότητας. Η Αντιδήμαρχος Αν. Οικονόμου μας πληροφόρησε ότι σύντομα θα λάβετε απάντηση από την ίδια, καθώς με αφορμή τις αναρτήσεις σας και τις ενέργειες της υπηρεσίας που ακολούθησαν, κατατέθηκε στη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου της 14/02/2014 Interrogazione fazione "mobilitazione democratica Volos 'per le quali il Sindaco prende pubblicamente ed è stata discussa in seno al Consiglio Comunale.
Circa il "silenzio assordante" che indicano, La informiamo che ai sensi della legge le lettere dei cittadini ai servizi pubblici possono essere risolte nel tempo fino 40 ημερών. Σύμφωνα με εντολή των πολιτικών μας προϊσταμένων εμείς απαντάμε σε διάστημα το μέγιστο 10 giorni. Τα αιτήματα δεν κατατίθενται μόνο ηλεκτρονικά, λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 15242 την οποία εξυπηρετούμε εμείς, ενώ οι περισσότεροι δημότες θέτουν αυτοπροσώπως τα αιτήματά τους στο γραφείο μας. Κάτω από αυτές τις συνθήκες και με την απασχόληση ενός μόνο υπαλλήλου στο συγκεκριμένο γραφείο, θα πρέπει θεωρούμε οι δημότες να μας δώσουν μία μικρή «πίστωση χρόνου» ως υπηρεσία.
Σε σχέση με τα αιτήματα που κατατίθενται ηλεκτρονικά, εφόσον ο φόρτος εργασίας το επιτρέπει, di solito spedito lo stesso giorno nota informativa per confermare la ricezione della richiesta / trasmissione al servizio competente e due o tre giorni lavorativi dalla risposta sul servizio argomento. Το διάστημα 14/02 fino 17/02 όπου σας ενημερώνουμε για το δικό σας ζήτημα, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ερμηνευθεί ως «εκκωφαντική σιωπή».
Grazie per aver visitato il sito del Comune di Volos e informazioni utili.
Presso l'Ufficio di assistenza amministrativa e la comunicazione tra i cittadini e il Comune di Volos,
Emily Kravaritou.