ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΗΣΕΙΣ
Buongiorno,
Σας γράφω για τις αφισοκολλήσεις που γίνονται στην πόλή από διάφορους φορείς.
Εάν παρατηρήσει κάποιος την πόλη θα διαπιστώσει ότι υπάρχουν ξεχασμένες αφίσσες που τοποθετήθηκαν μήνες πρίν, όπως αυτή που υπάρχει έξω από το PUBLIC σε κολώνα, με αποτέλεσμα η πόλη να μη φαίνεται στα καλύτερά της αλλά να αδικείται από τέτοιες καταστάσεις.
Θα μπορούσε ο ίδιος φορέας που κάνει την αφισοκόλληση να δεσμεύεται ότι με το πέρας της εκδήλωσης είναι υποχρεωμένος να ξαναμαζέψει τις αφίσσες που τοποθέτησε στα διάφορα σημεία μέσα στον Δήμο σε κάποιο λογικό χρόνο π.χ. Εντός 5 ημερών και ο Δήμος να τους ελέγχει αναλόγως.
Από την άλλη λόγω του χάους της αφισορύπανσης που συμβαίνει σε διάφορα γεγονότα.
Θα μπορούσε ο Δήμος σε κατάλληλα σημεία της πόλης να δημιουργήσει κατάλληλα πλαίσια όπου μόνο εκεί και για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα να τοποθετούνται οι ανακοινώσεις αυτές.
Και εάν το πάμε παραπέρα αντί για χάρτινες αφίσες, να είναι οι αφίσσες σε ηλεκτρονική μορφή που θα αναρτώνται σε κατάλληλες θέσεις που θα ελέγχονται από τον Δήμο.
Τα οφέλη αυτών των πλαισίων θα είναι κάποια έσοδα για τον Δήμο και μια πόλη πιο καθαρή εάν σκεφτούμε και τις αφίσες ηλεκτρονικού τύπου.
Δέν γνωρίζω εάν αυτά έχουν δρομολογηθεί στο Δήμο και ελπίζω τα σχόλια μου να σας βοηθούν στο δύσκολο έργο που έχετε αναλάβει.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Sinceramente.
Κ.Ι.Κ.

kaliska. Κων/νο Κατσαμάγκα
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “ΑΦΙΣΟΚΟΛΛΉΣΕΙΣ” κι αριθμό 2762, Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας, ότι λάβαμε το μήνυμά σας στις 18/02/2019 και την ίδια ημέρα με το ΔΥ 203881/2019 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημα-πρόταση στο Τμήμα Καθαρισμού Κοινοχρήστων Χώρων και Ειδικών Συνεργείων της Δ/νσης Καθαριότητας κι αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Grazie per la tua comunicazione con il sito web del Comune di Volos e informazioni utili.
Presso l'Ufficio di assistenza amministrativa e la comunicazione tra i cittadini e il Comune di Volos
καλοκαιρι.