Έλλειψη καρτών στάθμευσης
上の 26/10/2015, 27/10/2015 και 28/10/2015 δεν υπήρχαν πουθενά διαθέσιμες κάρτες σταθμεύσεις με τους περιπτερούχους να απαντούν πως έχουν εξαντληθεί και ότι ο Δήμος δεν έχει απόθεμα για να προμηθεύσει.
Παρόλα αυτά οι δημοτικοί αστυνόμοι στις 26/10/2015 έκοβαν κλήσεις για μη καταβολή τέλους στάθμευσης.

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «έλλειψη καρτών στάθμευσης», σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε στις 05/11/2015 από το Τμήμα Προμηθειών της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών απάντηση στο αίτημά σας, ότι «Πράγματι στις αναφερόμενες ημερομηνίες υπήρχε έλλειψη καρτών στάθμευσης, διότι η παραλαβή της παραγγελίας έχει καθυστερήσει. Μετά από ενημέρωση που είχαμε από τον προμηθευτή των καρτών στάθμευσης, η παράδοση της παραγγελίας καθυστέρησε λόγω αναμονής στην εισαγωγή ενός από τα υλικά».
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «έλλειψη καρτών στάθμευσης», 私たちがあなたのメッセージを受け取ったことを通知 02/11/2015. D.Yと同日. 863/2015 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στο Τμήμα Δημοτικών Προσόδων της Δ/νσης Οικονομικών Υπηρεσιών και στη Δημοτική Αστυνομία και αναμένουμε ενέργειες των υπηρεσιών.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.