To 15242 δεν λειτουργεί;
Το καλώ και αναφέρει ότι “Ο αριθμός που καλέσατε δεν υπάρχει.” Καλώς γιατί γλιτώνει λεφτά ο δήμος από ένα νούμερο που δεν είχε ιδιαίτερο λόγο ύπαρξης, κακώς γιατί συνεχίζετε να το προβάλλετε στην ιστοσελίδα σας και μάλιστα δίπλα στο λογότυπο του δήμου. Σβήστε το επιτέλους και δώστε ένα νούμερο που να ισχύει!

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «το 15242 δεν λειτουργεί;», 私たちがあなたのメッセージを受け取ったことを通知 18/05/2016 και σας γνωρίζουμε ότι ο πενταψήφιος αριθμός κλήσης 15242 λειτουργεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου ως ο ιστότοπος επικοινωνίας των πολιτών με τις υπηρεσίες του Δήμου. Συγκεκριμένα μπορεί ο πολίτης σε 24ωρη βάση να καταθέτει εγγράφως αίτημα ή πρότασή του την οποία και διαβιβάζουμε άμεσα στις εμπλεκόμενες υπηρεσίες.
Πράγματι εδώ και λίγο καιρό δεν λειτουργεί η τηλεφωνική σύνδεση, η οποία και έχει αντικατασταθεί με την τηλεφωνική γραμμή δωρεάν επικοινωνίας των πολιτών 8001150000. Επίσης στο Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με το Δήμο λειτουργούν και δύο ακόμη τηλεφωνικές γραμμές (24210-37679 και 24210-37478) για την άμεση εξυπηρέτηση ή την επικοινωνία των πολιτών οι οποίοι δεν έχουν πρόσβαση στην ιστοσελίδα του Δήμου.
Επίσης σας γνωρίζουμε ότι για την παρατήρησή σας, όσον αφορά την ενημέρωση της σελίδας του Δήμου με τα τηλέφωνα επικοινωνίας έχει ενημερωθεί το αρμόδιο Τμήμα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Διαφάνειας.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.