Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “καμένη λάμπα”, σας ενημερώνουμε, ότι στις 7/11/2016 το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών αποκατέστησε το πρόβλημα που αναφέρατε.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «καμένη λάμπα», 私たちがあなたのメッセージを受け取ったことを通知 4/11/2016. D.Yと同日. 1752/2016 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στο Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “καμένη λάμπα”, σας ενημερώνουμε, ότι στις 7/11/2016 το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών αποκατέστησε το πρόβλημα που αναφέρατε.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «καμένη λάμπα», 私たちがあなたのメッセージを受け取ったことを通知 4/11/2016. D.Yと同日. 1752/2016 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στο Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.