Γιατί ο δήμος δεν προωθεί υπηρεσιακά τα αιτήματα των πολιτών, αλλά τους παραπέμπει δεξιά κι αριστερά;

Με βάση το σχόλιο του μέλους των ACTIVOLISTAS κου Μπαΐλα (“Μηχανάκι στο οδόστρωμα”) και την απάντηση της κας Κραβαρίτη (http://dimosvolos.gr/15242 /?p=1301&cpage=1#comment-796), αναρτώ κι εγώ αυτό το σχόλιο:

Αυτό πραγματικά είναι φοβερό: Από εκεί που η παρούσα ιστοσελίδα θα έπρεπε να είναι one stop service, στέλνετε τον πολίτη από τον Άννα στον Καϊάφα. Αποτελεί αυτό μέσο πίεσης για την (επανα)πρόσληψη υπαλλήλων; Δεν το γνωρίζω. Όπως και να έχει, προκαλείτε αλγεινές εντυπώσεις στους δημότες. Εφόσον σας αναφέρουν κάτι, προωθήστε πολύ απλά στην αστυνομία αν κρίνετε ότι είναι αρμόδια, στο λιμεναρχείο ή όπου αλλού και ελέγξτε ΟΙ ΙΔΙΟΙ για την πορεία του πράγματος. Δημοτικοί άρχοντες είστε. Στα χέρια σας υποτίθεται αναλαμβάνετε όλη τη λειτουργία και δεν κρύβεστε πίσω από σφραγίδες. Πόσο πιο απλά να σας τα πούμε;

Éen Reactie op "Γιατί ο δήμος δεν προωθεί υπηρεσιακά τα αιτήματα των πολιτών, αλλά τους παραπέμπει δεξιά κι αριστερά;"

  1. Het antwoord service Emily Kravaritou zegt:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Γιατί ο δήμος δεν προωθεί υπηρεσιακά τα αιτήματα των πολιτών, αλλά τους παραπέμπει δεξιά κι αριστερά;», σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας την 1/7/2014. Προς ενημέρωσή σας, αναφέρουμε :

    - Όλα τα αιτήματα – προτάσεις – σχόλια που αφορούν υπηρεσίες και αρμοδιότητες υπηρεσιών του Δήμου Βόλου, προωθούνται από εμάς άμεσα στα σχετικά Τμήματα – Διευθύνσεις – Αντιδημαρχίες (προς τον Προϊστάμενο του τμήματος, ή το Διευθυντή ή Αντιδήμαρχο – σε ορισμένες περιπτώσεις σε όλους τους προϊσταμένους υπηρεσιακούς και πολιτικούς).
    - Η πλειοψηφία των αιτημάτων – προτάσεων – σχολίων των δημοτών, κατατίθεται τηλεφωνικά και ενημερώνεται από εμάς άμεσα η αρμόδια υπηρεσία, ενώ σε πολύπλοκες υποθέσεις, ingevuld door ons speciaal formulier dat de verantwoordelijke verkozenen bevordert en om de kwestie te volgen tot aan de voltooiing van de.
    - Για τους δημότες που επισκέπτονται το γραφείο μας για κατάθεση του παραπόνου – αιτήματος – πρότασης, η επικοινωνία με την αρμόδια υπηρεσία γίνεται παρουσία του δημότη, ενώ και σε αυτή την περίπτωση περίπλοκα ζητήματα καταγράφονται σε ειδική φόρμα και προωθούνται τηλεομοιοτυπικά ή ηλεκτρονικά στους αρμοδίους.
    - Σε δημόσιες υπηρεσίες εκτός Δήμου (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που αφορούν την Περιφέρεια Θεσσαλίας όπου αρμοδιότητες Δήμου / Περιφέρειας δεν είναι ευδιάκριτες) δε διαβιβάζουμε τα αιτήματα των δημοτών, τους παραπέμπουμε στην αρμόδια υπηρεσία, εφόσον γνωρίζουμε ποια είναι αυτή. Ειδικά δε για την Αστυνομία/Τροχαία, δεν έχουμε τη δυνατότητα να διαβιβάσουμε, καθώς είναι πιθανό να εμπλακούμε σε έριδες και «κόντρες» γειτόνων ή λοιπές αντιδικίες μεταξύ δημοτών. Ook, σε περιπτώσεις που αφορούν αρμοδιότητες ΕΛΑΣ, kan worden beboet of zelfs de dader wordt verwezen naar de bevoegde rechterlijke instantie en kan in geen geval om een ​​dergelijke verantwoordelijkheid te nemen, τη στιγμή που το μόνο στοιχείο που έχουμε για τον αποστολέα της καταγγελίας είναι μία ηλεκτρονική διεύθυνση (die in veel gevallen niet waar is en dat we dit zien als het sturen van het bericht dat de ontvangst van het verzoek bevestigt). Daarom, in deze gevallen de klacht - moet rapporteren aan de ELAS burger die de verantwoordelijkheid en in verhouding zal dragen in te dienen. Εξηγούμε δηλαδή ότι το Γραφείο μας δε δύναται να παίζει το ρόλο του «μεσάζοντα» μεταξύ δημοτών και ΕΛΑΣ.
    - Σχετικά με αναφορά σας στη συμπεριφορά μας ως «μέσο πίεσης για την (επανά)πρόσληψη υπαλλήλων», θα ήταν αφέλεια από πλευράς μας μία τέτοια στάση, καθώς σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία έως το έτος 2016 heeft elke inname van gemeentelijke en andere openbare ambtenaren ontkenden.
    - Ook, θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι οι «Δημοτικοί Άρχοντες» – στους οποίους έχετε την εντύπωση ότι αναφέρεστε απευθυνόμενοι στο Γραφείο μας – δεν χειρίζονται τις υποθέσεις του γραφείου, ενημερώνονται από εμάς για ζητήματα που εμπίπτουν της αρμοδιότητάς τους και παρεμβαίνουν όταν αυτό κριθεί από πλευράς τους απαραίτητο. Οφείλουμε λοιπόν να σας ενημερώσουμε ότι μέσω του Γραφείου μας, δεν απευθύνεστε σε Δημοτικούς Άρχοντες, άλλα σε δημοτικούς υπαλλήλους (ένας στην προκείμενη περίπτωση, καθώς στο γραφείο μας δεν υπηρετεί άλλος συνάδελφος).
    - Από τη στιγμή δε που η συμπεριφορά μας σας προκαλεί «αλγεινές εντυπώσεις», έχετε τη δυνατότητα για τα αιτήματα – υποδείξεις – προτάσεις – σχόλια που συντάσσετε, elektronisch hetzelfde te sturen naar de bevoegde diensten of loco-burgemeester naar webadres, οι οποίες αναφέρονται στις περιγραφές των υπηρεσιών του Δήμου Βόλου στην ιστοσελίδα. Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των Αντιδημάρχων επίσης είναι αναρτημένες και προς διευκόλυνσή σας τις επισυνάπτουμε σε μήνυμα ηλ. ταχ. προς εσάς.
    Επισυνάπτουμε πίνακα με τους Αντιδημάρχους και τις ηλεκτρονικές τους διευθύνσεις, το σχετικό άρθρο του ΟΕΥ του Δήμου Βόλου που περιγράφει τις αρμοδιότητες του Γραφείου μας (Σύμφωνα και με το σχετικό άρθρο (98) του Ν.3852 (Καλλικράτης) που αναφέρεται στη λειτουργία των Γραφείων Διοικητικής Βοήθειας και Επικοινωνίας των Πολιτών με τους Δήμους).

    Dank u voor uw communicatie met de website van de gemeente Volos en nuttige informatie.
    Van het Bureau van de administratieve bijstand en de communicatie tussen de burgers en de gemeente Volos

Laat een reactie achter

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

U kunt deze gebruiken HTML tags en attributen: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>