Open antwoord Stoep

Ανοικτή απάντηση προς την κα Κραβαρίτη,

Με τη σειρά μου κα Κραβαρίτη, οφείλω να σας ενημερώσω κι εγώ ότι σύμφωνα με τους
ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΟΜΗΣΗΣ
Κτιριοδομικός κανονισμός.
‘Αρθρο 367
Πεζοδρόμια.
(artikel 24 απόφ. 3046/304/30.1/3.2.1989)

Άρθρο 2
δ. Η κατασκευή, ανακατασκευή ή επισκευή των πεζοδρομίων, μπορεί να γίνεται από τον οικείο Ο.Τ.Α. σε βάρος και για λογαριασμό είτε των ιδιοκτητών των παρόδιων ακινήτων είτε φορέων εκτέλεσης έργων εφόσον αυτά δεν έχουν κατασκευασθεί ή επισκευασθεί ακόμα ή δεν έχουν τηρηθεί οι προδιαγραφές που ισχύουν για την κατασκευή ή επισκευή τους.

Επομένως κα Κραβαρίτη, ο δήμος όφειλε, χρόνια τώρα, αντί να περιμένει, να ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙ τους ΤΖΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ που χρησιμοποιούν το δικό μου και άλλα πεζοδρόμια άλλων κορόιδων, να φτιάξουν τα δικά τους. Κι εφόσον δεν το κάνουν, να φτιάξει ο ίδιος και να στείλει το λογαριασμό. Ας μην το παίζει λοιπόν ο δήμος Πόντιος Πιλάτος.

Όσον αφορά το περίφημο διαστημικό υλικό της ασφάλτου κα Κραβαρίτη, δεν ξέρω αν το προσέξατε, αλλά αναφέρθηκα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ σε κατασκευές του δήμου και όχι ιδιωτών. Αλλά κι έτσι να είναι, μια και σύμφωνα με το παραπάνω άρθρο, ο δήμος είναι υπεύθυνος για την επισκευή του πεζοδρομίου στην περίπτωση καταστροφής του λ.χ. για έργα (μαντέψτε πόσο συχνά γίνεται αυτό στη χώρα μας) αυτός θα έπρεπε να είχε ορίσει υλικά κατάλληλα για εύκολη και φθηνή επισκευή, όπως την άσφαλτο. Διότι, σύμφωνα με το άρθρο 3. Τρόπος κατασκευής: een. Προδιαγραφές Σε κάθε περίπτωση στις προδιαγραφές των πεζοδρομίων καθορίζονται οι διαστάσεις, το είδος κατασκευής και το είδος των υλικών των κρασπέδων, των ρείθρων, του υποστρώματος και της επίστρωσης ή της επικάλυψής τους. Επίσης καθορίζονται το είδος της φυτείας, οι διαστάσεις και τα άλλα στοιχεία των τμημάτων των πεζοδρομίων που διατίθενται για φύτευσή τους.

Που σημαίνει ότι ο δήμος, αν σκεπτόταν και την τσέπη του πολίτη αλλά και τη λειτουργικότητα (διότι το να βαπτίζει ο κάθε εργολάβος ως κατάλληλο το υλικό «πλάκες πεζοδρομίου» που πλασάρει κάθε βιοτεχνία και έμπορος ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ) θα έπρεπε να είχε όχι απλώς επιβάλλει και τη χρήση ασφάλτου αλλά να απαγορέψει συστηματικά ένα τόνο άλλα υλικά. Και αυτό δεν είναι έλλειμμα δημοκρατίας κα Κραβαρίτη, είναι πυγμή και πολιτική. Όπως σε ΟΛΗ την Ευρώπη, Αμερική και Ασία.

Και μια και τα πιάσαμε όλα κα Κραβαρίτη, να σας πω και τα εξής:

δ. Βαθμίδες εξυπηρέτησης των κτιρίων:αα. Έξω από τη ρυμοτομική γραμμή απαγορεύεται να κατασκευάζονται βαθμίδες για την εξυπηρέτηση των κτιρίων. Κατ’ εξαίρεση, είναι δυνατή η κατασκευή τους, ύστερα από άδεια του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, αν μετά την ανέγερση του κτιρίου έχει μεταβληθεί η υψομετρική στάθμη του δρόμου. Η κατασκευή αυτή πρέπει να εξασφαλίζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας των πεζών και των αναπηρικών πολυθρόνων στην επιφάνεια που απομένει. Σε καμιά όμως περίπτωση δεν επιτρέπεται στα πεζοδρόμια η κατασκευή σκαλοπατιών που κατέρχονται προς το κτίριο, για εξυπηρέτησή του, αλλά επιβάλλεται τα σκαλοπάτια αυτά να αρχίζουν 1 μ. μέσα από τη ρυμοτομική γραμμή ή από την οικοδομική γραμμή σε περίπτωση ύπαρξης προκηπίου που είναι σε συνέχεια του πεζοδρομίου και χρησιμοποιείται από το κοινό.

Για πηγαίντε μία βόλτα να δείτε πόσα κτήρια έχουν σκαλάκια σε στενά πεζοδρόμια. Με άδεια του δήμου κι αυτά;

Κι ακόμη:
γ. Η κλίση κατά μήκος των πεζοδρομίων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το 12%. Για την αποφυγή μεγαλύτερης κλίσης κατασκευάζονται σε κατάλληλες θέσεις βαθμίδες σε όλο το πλάτος του πεζοδρομίου μέγιστου ύψους 0,15 μ.

Για πηγαίντε λ.χ. στην οδό Γαλλίας, μεταξύ Μεταμορφώσεως και Ροζού να δείτε τα αίσχη ιδιώτη. Που εύχομαι κα Κραβαρίτη ούτε πατερίτσες να χρησιμοποιήσετε ποτέ, όπως εγώ κάποτε, ούτε αναπηρικό αμαξίδιο. Γιατί θα γκρεμοτσακιζόσασταν. Κι αν εγώ, ένας απλός πολίτης, άσχετος από νομικά, καταφέρνω με 5΄ ψάξιμο στο google να βρω όλα αυτά, γιατί εσείς μου λέτε άλλα; Νομίζετε, από το ύφος θα μου επιτρέψετε να το συνάγω αυτό, ότι έχω οποιαδήποτε προσωπική κόντρα μαζί σας; Με ενδιαφέρει η πόλη κι οι συμπολίτες μου. Γιατί θέλετε να με κάνετε να νιώθω παράξενος; Επειδή επισημαίνω τα αυτονόητα που ως άλλοι βάτραχοι, εκτιθέμενοι σταδιακά στο καυτό νερό το συνηθίσαμε και θα μείνουμε σε αυτό μέχρι να βράσουμε; Ε λοιπόν, το νερό είναι καυτό και καλό θα είναι να το καταλάβουμε όλοι.

Με τιμή,

Αργύρης Μπίρης

ΥΓ Μεταφέρετε αυτούσια αν θέλετε την επιστολή στους προϊσταμένους σας. Θα ήθελα πολύ να ακούσω την απάντηση των ιθυνόντων για τα παραπάνω. Δεν φοβάμαι.

Καπακι. Αργύριο Μπίρη.

Over je berichten op de website van de gemeente Volos met verzoeken om de ontwikkeling op verhardingen en grasland in het stedelijk gebied van Volos, σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε από εσάς 7 μηνύματα την 1/7/2014. Από αυτά, όσα αφορούν χόρτα επί των πεζοδρομίων, διαβιβάστηκαν ηλεκτρονικά στο αρμόδιο τμήμα της Δ/νσης Πρασίνου, terwijl die van bruto-investeringen goed elektronisch doorgegeven aan de desbetreffende afdeling van D / Sanitation Division.

Οφείλουμε δε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τα πεζοδρόμια ότι, το υλικό κατασκευής τους δεν επιλέγεται από το Δήμο, για κάθε κτίριο ή οικόπεδο, το πεζοδρόμιο κατά μήκος της ιδιοκτησίας κατασκευάζεται με ευθύνη του ιδιοκτήτη. Ο Δήμος οφείλει βέβαια να φροντίζει για τα φυτά του πεζοδρομίου (κλάδεμα δέντρων, κοπή χόρτων κλπ) και να προβαίνει σε αποκατάσταση για φθορές που προκαλούνται από τα φυτά (π.χ. ρίζες δέντρων που προκαλούν επικίνδυνα υψώματα κλπ). Σε κάπbvς κεντρικές αρτηρίες της πόλης (π.χ. Dimitriados) όπου τα πεζοδρόμια έχουν κατασκευαστεί ομοιόμορφα, έχει προηγηθεί σχετική απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου και για πολύ συγκεκριμένους λόγους (π.χ. ειδική διαγράμμιση για την ασφαλή διέλευση τυφλών) έχει πραγματοποιηθεί το σχετικό έργο από το Δήμο. Τα λοιπά πεζοδρόμια, κατασκευάζονται και συντηρούνται από τους ιδιοκτήτες των ακινήτων. Η σχετική νομοθεσία περιγράφει τα υλικά που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν και εφόσον η επιλογή του ιδιοκτήτη συνάδει με τη νομοθεσία, είναι ελεύθερη η επιλογή του. Επομένως οι ιδιοκτήτες θα αποφασίσουν εάν θα χρησιμοποιήσουν τα υλικά που προτείνετε, εφόσον επιτρέπεται η χρήση τους από τη νομοθεσία.

Dank u voor uw communicatie met de website van de gemeente Volos en nuttige informatie.
Van het Bureau van de administratieve bijstand en de communicatie tussen de burgers en de gemeente Volos,
Emily Kravaritou.

Éen Reactie op "Open antwoord Stoep"

  1. Het antwoord service Emily Kravaritou zegt:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Ανοικτή απάντηση για τα πεζοδρόμια», σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά στις 8/7/2014. Την ίδια ημέρα η επιστολή σας διαβιβάστηκε ηλεκτρονικά στη Δ/νση Βιώσιμης Κινητικότητας.

    Dank u voor uw communicatie met de website van de gemeente Volos en nuttige informatie.
    Van het Bureau van de administratieve bijstand en de communicatie tussen de burgers en de gemeente Volos.

Laat een reactie achter te Emily Kravaritou Reactie annuleren

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

U kunt deze gebruiken HTML tags en attributen: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>