Γιατί δεν προχωρούν ορισμένα απλά αιτήματα;

(Με αφορμή προσωπικές σκέψεις, αλλά και απάντηση σε σχόλιο συμπολίτη)

Το δυστυχές με το σύστημα, που σας το λέω μετά λόγου γνώσεως, μια και είμαι ο κυρίως αναρτών, είναι ότι πολλές φορές, πέραν της απάντησης της κας Κραβαρίτη, που απλά αναφέρει την καταχώριση του αιτήματος και είναι πάγια και τυπική, σπανιότατα έχω/έχουμε περαιτέρω ανατροφοδότηση. Για να είμαι ακριβής, εκκρεμούν αιτήματα μηνών, απλά, (λ.χ. λακκούβες, φωτι�λ.χς, δενδροφυτεύσεις κτλ.) και λιγότερο απλάλ.χχ. κολόνες χωρίς λάμπες, περιποίηση εξωτερικών χώρων σχολείων) για τα οποία δεν έχουμε ουδεμία πληροφορία για το τι απέγιναν και γιατί συνεχίζουν να εκκρεμούν. Και αυτό με/μας απογοητεύει. Αλλά θα συνεχίσουμε να αναρτούμε. Πάντως, αυτά τα αιτήματα πρέπει να εξετάζονται και να ικανοποιούνται κατά κάποια προτεραιότητα, διότι μόνον έτσι θα ενισχυθούμε οι πολίτες, όσοι λίγοι ασχολούμαστε, ώστε να συνεχίσουμε.

Éen Reactie op "Γιατί δεν προχωρούν ορισμένα απλά αιτήματα;"

  1. Het antwoord service Emily Kravaritou zegt:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Γιατί δεν προχωρούν ορισμένα απλά αιτήματα;» σας ενημερώνουμε ότι :
    Η τυπική μας απάντηση προς εσάς για την παραλαβή του αιτήματος είναι υπηρεσιακή μας υποχρέωση, προκειμένου να επιβεβαιώσουμε ότι από το Γραφείο μας έχει παραληφθεί το αίτημα. Υπηρεσιακή μας υποχρέωση επίσης , είναι και η διαβίβαση του αιτήματος προς την αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου, προκειμένου να διαχειριστεί το αίτημα. Επομένως δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να παραλείψουμε τις ενέργειες αυτές.
    Τα αιτήματα των δημοτών που αφορούν τις υπηρεσίες που διαχειρίζονται την καθημερινότητα, παραλαμβάνονται από τις υπηρεσίες, γίνεται ιεράρχηση των αιτημάτων και στη συνέχεια εντάσσονται στον προγραμματισμό των υπηρεσιών προς διεκπεραίωση.
    De verwerkingstijd is vaak verlengd omdat het gebrek aan personeel en materieel wordt veroorzaakt problemen voor de onmiddellijke behandeling van een aanvraag door de diensten.
    Απευθυνόμενοι προς τους Προϊσταμένους των Τμημάτων και συχνά στους Διευθυντές των Υπηρεσιών ή ακόμη και τους πολιτικούς προϊσταμένους, ervoor te zorgen dat verzoeken van leidinggevenden verantwoordelijk opgevangen en die zullen hun best doen om aan de eisen van de burgers te voldoen, σύμφωνα πάντα με τις τρέχουσες συνθήκες και τις δυνατότητες των υπηρεσιών.
    Από τον αριθμό των αιτημάτων που έχετε απευθύνει προς το Δήμο Βόλου μέσω της ιστοσελίδας, θα έχετε νομίζουμε συμφωνήσει ότι σε πολλές περιπτώσεις όπου αυτό είναι αναγκαίο, οι υπηρεσίες παρεμβαίνουν άμεσα. Van onze kant zien we ook hoe nuttig zijn burgers van berichten die u noemt als voorbeeld de recente publiceren van uw pole cut elektriciteit in het draaien weg, τον οποίο υποδείξατε, η υπηρεσία αφαίρεσε άμεσα και το αποτέλεσμα ήταν να αποφευχθεί ατύχημα.

    Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου και για την χρήσιμη ενημέρωση.
    Van het Bureau van de administratieve bijstand en de communicatie tussen de burgers en de gemeente Volos

Laat een reactie achter

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

U kunt deze gebruiken HTML tags en attributen: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>