Σχόλιο για την απάντηση στην Καταγγελία
Σας γράφουν ότι είναι προϊστάμενος στην πολεοδομία και
αντί να ζητήσετε άμεση διακοπή της ηλεκτροδότησης και να προχωρήσετε σε αυτοψία εσείς το στέλνετε στον ίδιο ?
Είναι η μεγάλη προχειρότητα διαχείρισης των αιτημάτων και των καταγγελιών των πολιτών ή είναι η μεγάλη αλληλεγγύη των υπαλλήλων που σας σταματά ?
Είστε για γέλια…..

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «σχόλιο για απάντηση στην καταγγελία», I, in dat 4/11/2016, το η Δ/νση Υπηρεσίας Δόμησης μας έκανε γνωστό, ότι “έχει συνταχθεί έκθεση αυτοψίας αυθαιρέτων κατασκευών και εκκρεμεί η εξέταση της ένστασης του ιδιοκτήτη του καταστήματος στην αρμόδια επιτροπή (ΣΥΠΟΘΑ). Για τον ηλεκτρολογικό εξοπλισμό και την ηλεκτροδότηση δεν είναι αρμόδια η Υπηρεσία Δόμησης και η καταγγελία διαβιβάστηκε με το υπ΄αριθ. Orig: 7222/26-10-2016 στο Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών για τυχόν δικές της ενέργειες”.
Dank u voor uw communicatie met de website van de gemeente Volos en nuttige informatie.
Van het Bureau van de administratieve bijstand en de communicatie tussen de burgers en de gemeente Volos,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «σχόλιο για την απάντηση στην καταγγελία», informeren u dat wij uw bericht op 17/10/2016. Op dezelfde dag met D.Y. 1648/2016 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη Δ/νση Υπηρεσίας Δόμησης και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Dank u voor uw communicatie met de website van de gemeente Volos en nuttige informatie.
Van het Bureau van de administratieve bijstand en de communicatie tussen de burgers en de gemeente Volos,
Ελένη Τατάκου.