Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “Πλάκες βλάβη ύδρευσης ”, I, ότι στις 04/04/2017 το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών αποκατέστησε το πρόβλημα που αναφέρατε.
Dank u voor uw communicatie met de website van de gemeente Volos en nuttige informatie.
Van het Bureau van de administratieve bijstand en de communicatie tussen de burgers en de gemeente Volos,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “Πλάκες βλάβη Ύδρευσης”, σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας στις 03/04/2017. Op dezelfde dag met D.Y. 2833/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη ΔΕΥΑΜΒ και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Dank u voor uw communicatie met de website van de gemeente Volos en nuttige informatie.
Van het Bureau van de administratieve bijstand en de communicatie tussen de burgers en de gemeente Volos,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “Πλάκες βλάβη ύδρευσης ”, I, ότι στις 04/04/2017 το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών αποκατέστησε το πρόβλημα που αναφέρατε.
Dank u voor uw communicatie met de website van de gemeente Volos en nuttige informatie.
Van het Bureau van de administratieve bijstand en de communicatie tussen de burgers en de gemeente Volos,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “Πλάκες βλάβη Ύδρευσης”, σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας στις 03/04/2017. Op dezelfde dag met D.Y. 2833/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη ΔΕΥΑΜΒ και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Dank u voor uw communicatie met de website van de gemeente Volos en nuttige informatie.
Van het Bureau van de administratieve bijstand en de communicatie tussen de burgers en de gemeente Volos,
Ελένη Τατάκου.