Διαρροή νερού στο δίκτυο ύδρευσης
Σήμερα ήταν η τρίτη φορά που ενημέρωσα στις βλάβες της Δευαμβ ( πριν περίπου δέκα ημέρες ήταν η πρώτη φορά) και δεν πήρα καμία σαφή απάντηση για το πότε θα δούνε την βλάβη και να την επισκευάσουν. Τόσες ημέρες το νερό πάει χαμένο. Παρακαλώ κάποιος αρμόδιος ας επιληφθεί του θέματος. Takk

Chatzakou. Θωμά Γαλλιόπουλο
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος < <3475>> κι αριθμό , informere deg om at vi har mottatt meldingen om 25/112019. Την ίδια ημέρα με το Δ.Υ.286577 /2019 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στο ΔΕΥΑΜΒ και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Takk for din kommunikasjon med nettsiden til kommune Volos og nyttig informasjon.
Fra Office of Administrative Assistance og kommunikasjon mellom innbyggerne og kommunen Volos,
kaliska