Grande problema com plataformas e parapeitos rios de Volos

Σήμερα έκανα μία βόλτα για να διαπιστώσω το αυτονόητο που σας έγραψα σε προηγούμενο σχόλιο: Πράγματι, είναι ΓΕΜΑΤΕΣ πανώ και μάλιστα εν όψει της ομιλίας του κου Κουτσούμπα του ΚΚΕ. Θα επιβληθεί πρόστιμο στο εν λόγω κόμμα όπως θα γινόταν για ΚΑΘΕ πολίτη; Θα αποκαθηλωθούν άμεσα τα πανώ ή θα περιμένουμε πότε θα… μιλήσει ο κος Κουτσούμπας για να δράσετε; Κι ακόμη, τα κιγκλιδώματα είναι ΓΕΜΑΤΑ από μεταλλικές διαφημιστικές πινακίδες σε όλο το μήκος και στις γέφυρες επίσης. Κάτι δεν πάει διόλου καλά. Πολιτικές και διαφημιστικές ομάδες θεωρούν φαίνεται τριτοκοσμικό τσιφλίκι τους τα ποτάμια του Βόλου, υποβαθμίζοντάς τα με αυτούς τους τρόπους.

2 Comentários sobre: "Grande problema com plataformas e parapeitos rios de Volos"

  1. Αργύριος Μπίρης diz:

    Επειδή δεν βλέπω να κάνετε κάτι, σε αντίθεση λχ. με το δήμο Θεσσαλονίκης που έριξε πρόστιμα (φαίνεται εδώ τα κόμματα και οι ομάδες απολαμβάνουν ασυλίας από το δήμο) να σας ενημερώσω ότι υπάρχει και ο Ν. 2946/2001. Στο άρθρο 2, παρ. 1, εδ. um, απαγορεύει ρητώς τη διαφήμιση σε επιφάνειες δημοσίων έργων. Οι αφίσες του ΚΚΕ έμειναν όσο χρειάστηκε για να κάνουν τη δουλειά τους. Ελπίζω την επόμενη φορά, για όποιο κόμμα το ξανακάνει, ο δήμος να επιδείξει κάποιου είδους αντανακλαστικό. Προς το παρόν με έχετε απογοητεύσει στο συγκεκριμένο ζήτημα.

  2. O Serviço de Resposta Emily Kravaritou diz:

    Σχετικά με τις από 14/02 και 16/02/2014 αναρτήσεις σας με τίτλο αιτήματος «Μεγάλο πρόβλημα με τις γέφυρες και τα κιγκλιδώματα των ποταμών του Βόλου» και «Κι άλλα πανό, κεντρικά στο Βόλο…» σας ενημερώνουμε ότι με τα Δ.Υ. 291/2014 και Δ.Υ. 294/2014 αντίστοιχα έγγραφά μας, διαβιβάσαμε τα μηνύματά σας στο αρμόδιο τμήμα της Διεύθυνσης Καθαριότητας. Η Αντιδήμαρχος Αν. Οικονόμου μας πληροφόρησε ότι σύντομα θα λάβετε απάντηση από την ίδια, καθώς με αφορμή τις αναρτήσεις σας και τις ενέργειες της υπηρεσίας που ακολούθησαν, κατατέθηκε στη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου της 14/02/2014 Consultando a facção "Volos ralis Democrática" para que o prefeito tome publicamente e foi discutido no âmbito do Conselho Municipal.
    Sobre o "silêncio ensurdecedor" que indicam, informá-lo de que, sob a lei das cartas de cidadãos a serviços públicos podem ser respondidas no tempo até 40 ημερών. Σύμφωνα με εντολή των πολιτικών μας προϊσταμένων εμείς απαντάμε σε διάστημα το μέγιστο 10 dias. Τα αιτήματα δεν κατατίθενται μόνο ηλεκτρονικά, λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 15242 την οποία εξυπηρετούμε εμείς, ενώ οι περισσότεροι δημότες θέτουν αυτοπροσώπως τα αιτήματά τους στο γραφείο μας. Κάτω από αυτές τις συνθήκες και με την απασχόληση ενός μόνο υπαλλήλου στο συγκεκριμένο γραφείο, θα πρέπει θεωρούμε οι δημότες να μας δώσουν μία μικρή «πίστωση χρόνου» ως υπηρεσία.
    Σε σχέση με τα αιτήματα που κατατίθενται ηλεκτρονικά, εφόσον ο φόρτος εργασίας το επιτρέπει, Geralmente enviamos no mesmo dia briefing de nota para confirmar o recebimento do pedido / transmissão para o departamento apropriado e dois ou três dias úteis após a resposta do serviço sujeito. Το διάστημα 14/02 até 17/02 όπου σας ενημερώνουμε για το δικό σας ζήτημα, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ερμηνευθεί ως «εκκωφαντική σιωπή».

    Obrigado por visitar o site da Prefeitura de Volos e informações úteis.
    Do Escritório de Assessoria e comunicação entre os cidadãos eo município de Volos,
    Emily Kravaritou.

Deixe uma resposta para Emily Kravaritou Cancelar resposta

O seu endereço de email não será publicado.

Você pode usá-los HTML tags e atributos: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>