Συγκοινωνιακό του Βόλου
Συγκοινωνιακό του Βόλου
Με μεγάλη απογοήτευση διαβάζουμε αυτές τις ημέρες στις εφημερίδες για τον διάλογο ‘κωφών’ που γίνεται στο Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου σχετικά με ρυθμίσεις που απαιτούνται να γίνουν στο κυκλοφοριακό της πόλης μας. Οι μεν προτείνουν να καταργηθεί το πράσινο στην οδό Καραμπατζάκη για να κατέρχονται αυτοκίνητα προερχόμενα από τον Περιφερειακό και η οδός Α. Ζάχου να χρησιμοποιείται σαν άνοδος για σύνδεση με τον Περιφερειακό. Τους άλλους τους έπιασε ο πόνος για το πράσινο και προτείνουν την τερατώδη λύση να γίνει υπόγεια διάβαση από την οδό Παπαδιαμάντη έως την οδό Φερών για να περνά κάτω από τις σιδηροδρομικές γραμμές η οδός Παγασών. Συνειδητοποιούν ότι για να γίνει αυτό χρειάζεται να κατεβούμε 8 μέτρα; Η δαπάνη θα είναι τεράστια για 100 και πλέον μέτρα υπόγειας διάβασης. Στη διασταύρωση Παγασών-Παπαδιαμάντη το υψομετρικό είναι μόλις 3 מאָס, έτσι θα κατεβούμε 5 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας. Στην Παγασών θα έχουμε κατέβασμα, από την Ορφανοτροφείου και κάτω, και από την Φερών θα φθάσουμε στο σημερινό επίπεδο του δρόμου ίσως και λίγο μετά την Μητροπολίτου Γρηγορίου. Η Παπαδιαμάντη θα πρέπει να αρχίσει να κατεβαίνει από την Βερναρδάκη και μετά να ανεβαίνει μέχρι την Χείρωνος. Η Φερών θα πρέπει κι αυτή να αρχίσει να κατεβαίνει από την οδό Κρέοντος και μετά να ανεβαίνει μέχρι την Ζάχου. Ανάλογες κλίσεις θα πρέπει να δοθούν και σε άλλους δρόμους της περιοχής ( Γάτσου, Θρακών, Αχιλλέως).
Προτείνω, μέχρις ότου καταλήξουμε σε οριστική λύση, να ξαναγίνει η Παγασών με ισόπεδη διάβαση επάνω από τις γραμμές. Παλιά υπήρχε αυτή η ισόπεδη διάβαση και καταργήθηκε όταν σκοτώθηκε ένας μαθητής. Φυσικά θα πρέπει στην προέκταση της Παγασών να γίνει γέφυρα στον Κραυσίδωνα για να συνδεθεί με την Αλλαμάνας και στην Ζάχου από την γέφυρα της Νεαπόλεως μέχρι την Παγασών να γίνει διαπλάτυνση της οδού.
Τις ανισόπεδες διαβάσεις στην Παγασών, στον Κραυσίδωνα, στην Μπότσαρη και την Μυτιλήνης τις προτείνει στο ρυθμιστικό σχέδιο η ομάδα Κλουτσινιώτη, που παίρνει σαν δεδομένο ότι οι σιδηροδρομικές γραμμές παραμένουν και αυτές έχουν την προτεραιότητα. Το ερώτημα που πρέπει να απαντήσουμε όλοι εμείς που αγαπάμε την πόλη μας είναι: πρέπει να εφαρμοστεί η μελέτη έτσι όπως έχουν τα πράγματα; Αξίζει όλη αυτή η ταλαιπωρία για μόλις 16 διελεύσεις συρμών σε ημερήσια βάση; Ο σημερινός σιδηροδρομικός σταθμός δεν εξυπηρετείται από καμία γραμμή αστικού λεωφορείου. Μήπως πρέπει ο επιβατικός σταθμός να μεταφερθεί στην οδό Λαχανά όπου εξυπηρετείται από όλα τα αστικά λεωφορεία, εκτός της γραμμής Νο 1; ΄Εχει προταθεί οι σιδηροδρομικές γραμμές από το Λατομείο να κατεβαίνουν στην Α’ Βιομηχανική περιοχή, εκεί να είναι ο εμπορευματικός σταθμός και τα συνεργεία, στην συνέχεια βρίσκουμε τη γραμμή που έγινε για τα ferry boat RO/RO, που φθάνει μέχρι το νότιο άκρο του Βιολογικού. Από εκεί να συνεχιστεί η γραμμή κάνοντας ανοικτή αριστερή στροφή στην Μπουρμπουλήθρα, να περάσει ανάμεσα από τα σφαγεία και την ιχθυαγορά, επάνω από τον Ξηριά και στην συνέχεια παράλληλα με τον δρόμο μέχρι τον επιβατικό σταθμό. Θα έχουμε μόνο μία ανισόπεδη διάβαση, στην Μπουρμπουλήθρα.
Στους φίλους που προτείνουν σύνδεση με τον Περιφερειακό χρησιμοποιώντας την Ζάχου για άνοδο και την Καραμπατζάκη για κάθοδο υπενθυμίζω πως το 1972, από εγωισμό και έλλειψη ψύχραιμης σκέψης, σταματήσαμε εργολαβία 1,5 δισ. Δραχμών για την επικάλυψη του Κραυσίδωνα από την γέφυρα του Αγ. Γερασίμου μέχρι την θάλασσα .Θα είχαμε αύξηση στο πλάτος της κοίτης από τα 28 στα 37 מאָס, 2 λωρίδες ταχείας κυκλοφορίας και 2 ήπιας, 1 νησίδα 5 μέτρων και 2 των 2 μέτρων και πεζοδρόμια 7,5 μέτρων στην Καραμπατζάκη και Αλλαμάνας και 7,5 μέτρων στην Α. Ζάχου. Σκέφτεται κανείς πόσο όμορφες δενδροστοιχίες και πόσο όμορφα παρτέρια με λουλούδια θα είχαμε στα πεζοδρόμια; Αυτούς που υποστηρίζουν το πράσινο, και καλά κάνουν, γιατί δεν τους ενδιαφέρει το αίσχος του απαίσιου, ακάθαρτου και επικίνδυνου για την υγεία βάλτου στην κοίτη του Κραυσίδωνα από την Παπαδιαμάντη μέχρι την θάλασσα ;
Όχι μόνον μας χρειάζεται η Λεωφόρος Κραυσίδωνα αλλά θα πρέπει να σκεφτούμε να διεκδικήσουμε την κατασκευή και της Λεωφόρου Παπαδιαμάντη με διαπλάτυνση από την Λαμπράκη έως την Ζάχου στα αριστερά σε βάρος του ΟΣΕ και μετά τον Κραυσίδωνα, χρησιμοποιώντας τις γραμμές (με δενδροστοιχία στο κέντρο) και τις οδούς Ιερολοχιτών και Βυζαντίου μέχρι την οδό Λαρίσης. Να πέσουν οι τοίχοι στην Παπαδιαμάντη και την Φερών και επιτέλους να γίνει ενιαία η Πόλη μας. Ας μην ξενίζει η επικάλυψη του Κραυσίδωνα. ΄Ισως, όταν ξεκινήσει η κατασκευή του άλλου μισού του Περιφερειακού – από Λαρίσης μέχρι το Σωρό-, να χρειαστεί η επικάλυψη και του Ξηριά. Πάνω από όλα το συμφέρον της Πόλης μας και η αγάπη μας γι αυτή.

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “συγκοινωνιακό του Βόλου”, όπως επικοινωνήσετε στο 2421037679,ώστε να δώσετε ακριβή διεύθυνση του προβλήματος, ότι η Δ/νση Βιώσιμης Κινητικότητας μας απέστειλε την κάτωθι απάντηση: “ Οι προτάσεις σας θα συζητηθούν προσεχώς στην Ε.Β.Κ.”
דאנק איר פֿאַר דיין קאָמוניקאַציע מיט דער וועבזייַטל פון די מיוניסאַפּאַלאַטי פון וואָלאָס און נוצלעך אינפֿאָרמאַציע.
פון די אָפיס פון אַדמיניסטראַטיווע הילף און קאָמוניקאַציע צווישן בירגערס און די מיוניסאַפּאַלאַטי פון וואָלאָס,
μουσικη με φιλο.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “ συγκοινωνιακό του Βόλου”, מיטטיילן איר אַז מיר באקומען דיין אָנזאָג אויף 13/03/2017. אויף די זעלבע טאָג מיט ד.י. 2621/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη Δ/νση Βιώσιμης Κινητικότητας και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
דאנק איר פֿאַר דיין קאָמוניקאַציע מיט דער וועבזייַטל פון די מיוניסאַפּאַלאַטי פון וואָלאָס און נוצלעך אינפֿאָרמאַציע.
פון די אָפיס פון אַדמיניסטראַטיווע הילף און קאָמוניקאַציע צווישן בירגערס און די מיוניסאַפּאַלאַטי פון וואָלאָס,
μουσικη με φιλο.