Εξυπηρέτηση Δημότη
Auf 21/03/2014 και περί της 11:45 πήγα στα γραφεία του Δημοτολόγιο του Δήμου Βόλου (επί της Τοπάλη) για έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης. Είχα σειρά προτεραιότητας Νο 85 και εξυπηρετείτο το Νο 79 την στιγμή της άφιξης μου. Αφού περίμενα περίπου 45 λεπτά διαπίστωσα ότι ενώ η εξυπηρέτηση των δημοτών για το δημοτολόγιο πραγματοποιούνταν από 2 υπαλλήλους στο διπλανό γραφείο υπήρχαν σε κοινή μας θέα 7 υπάλληλοι του Δημοτολογίου (στην πλειοψηφία κυρίες) οι οποίες καθόντουσαν κουβεντιάζοντας όλοι και όλες μαζί πίνοντας καφέ. Fragte mich, warum nicht helfen, dazu beitragen, die Bürger besser zu bedienen keine Antwort bekommen, aber löste die Platte mit.
Weil ich denke, eines der primären Ziele dieser Gemeinde ist es, die Bürger solche Vorfälle völlig anders würde ich dolorous Bild und Eindruck, dass die Gemeinde will sagen, und auf die allgemein negativen Image der öffentlichen Verwaltung beitragen erstellen dienen.
Παρακαλώ για ενέργειες σας.
Με τιμή,
Κυριάκος Μαχαιρίδης

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Εξυπηρέτηση Δημότη», informieren Sie, dass wir Ihre Botschaft auf empfangenen 24/03/2014. Am selben Tag mit D.Y. 343/2014 έγγραφό μας το διαβιβάσαμε στην αρμόδια διοικητική υπηρεσία προκειμένου να γίνουν οι σχετικές ενέργειες.
Danke für Ihren Besuch auf der Website der Gemeinde von Volos und nützliche Informationen.
Aus dem Büro von Amtshilfe und Kommunikation zwischen den Bürgern und der Gemeinde Volos.