Εξυπηρέτηση Δημότη

On 21/03/2014 και περί της 11:45 πήγα στα γραφεία του Δημοτολόγιο του Δήμου Βόλου (επί της Τοπάλη) για έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης. Είχα σειρά προτεραιότητας Νο 85 και εξυπηρετείτο το Νο 79 την στιγμή της άφιξης μου. Αφού περίμενα περίπου 45 λεπτά διαπίστωσα ότι ενώ η εξυπηρέτηση των δημοτών για το δημοτολόγιο πραγματοποιούνταν από 2 υπαλλήλους στο διπλανό γραφείο υπήρχαν σε κοινή μας θέα 7 υπάλληλοι του Δημοτολογίου (στην πλειοψηφία κυρίες) οι οποίες καθόντουσαν κουβεντιάζοντας όλοι και όλες μαζί πίνοντας καφέ. Σε ερώτηση μου γιατί δεν βοηθούν ώστε να συμβάλλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών δεν πήρα καμιά απάντηση αλλά διαλύθηκε η ομήγυρης.
Because I think one of the primary objectives of this municipality is to serve the citizens of such incidents create completely different I would say dolorous image and impression that wants the municipality and further contribute to the generally negative image of public administration.
Παρακαλώ για ενέργειες σας.

Με τιμή,
Κυριάκος Μαχαιρίδης

One Comment to "Εξυπηρέτηση Δημότη"

  1. The Answer Service Emily Kravaritou says:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Εξυπηρέτηση Δημότη», inform you that we received your message on 24/03/2014. On the same day with D.Y. 343/2014 έγγραφό μας το διαβιβάσαμε στην αρμόδια διοικητική υπηρεσία προκειμένου να γίνουν οι σχετικές ενέργειες.

    Thank you for visiting the website of the Municipality of Volos and useful information.
    From the Office of Management and Communication Help Citizens with the Municipality of Volos.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>