Προς κ.Νίκο Δημοτάκη
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Τηλεφωνικό Κέντρο» , La informiamo che abbiamo ricevuto il vostro messaggio sul 22/03/2018. Lo stesso giorno con D.Y. 126476/2018 έγγραφό μας διαβιβάσαμε την επιστολή σας στη Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών/Τμήμα Διοικητικής μέριμνας.Παρακαλούμε,όπως μας ενημερώσετε σε ποιο αριθμό καλέσατε για να επισημάνουμε και να διορθώσουμε πιθανόν τεχνικό πρόβλημα Σημειώνουμε,ότι όταν οι γραμμές είναι απασχολημένες φαίνεται σε αυτόν που καλεί αναμονή .
Grazie per la tua comunicazione con il sito web del Comune di Volos e informazioni utili.
Presso l'Ufficio di assistenza amministrativa e la comunicazione tra i cittadini e il Comune di Volos,
καλοκαιρι.
Προς κ.Νίκο Δημοτάκη
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Τηλεφωνικό Κέντρο» , La informiamo che abbiamo ricevuto il vostro messaggio sul 22/03/2018. Lo stesso giorno con D.Y. 126476/2018 έγγραφό μας διαβιβάσαμε την επιστολή σας στη Δ/νση Διοικητικών Υπηρεσιών/Τμήμα Διοικητικής μέριμνας.Παρακαλούμε,όπως μας ενημερώσετε σε ποιο αριθμό καλέσατε για να επισημάνουμε και να διορθώσουμε πιθανόν τεχνικό πρόβλημα Σημειώνουμε,ότι όταν οι γραμμές είναι απασχολημένες φαίνεται σε αυτόν που καλεί αναμονή .
Grazie per la tua comunicazione con il sito web del Comune di Volos e informazioni utili.
Presso l'Ufficio di assistenza amministrativa e la comunicazione tra i cittadini e il Comune di Volos,
καλοκαιρι.