Εξυπηρέτηση Δημότη

上の 21/03/2014 και περί της 11:45 πήγα στα γραφεία του Δημοτολόγιο του Δήμου Βόλου (επί της Τοπάλη) για έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης. Είχα σειρά προτεραιότητας Νο 85 και εξυπηρετείτο το Νο 79 την στιγμή της άφιξης μου. Αφού περίμενα περίπου 45 λεπτά διαπίστωσα ότι ενώ η εξυπηρέτηση των δημοτών για το δημοτολόγιο πραγματοποιούνταν από 2 υπαλλήλους στο διπλανό γραφείο υπήρχαν σε κοινή μας θέα 7 υπάλληλοι του Δημοτολογίου (στην πλειοψηφία κυρίες) οι οποίες καθόντουσαν κουβεντιάζοντας όλοι και όλες μαζί πίνοντας καφέ. Σε ερώτηση μου γιατί δεν βοηθούν ώστε να συμβάλλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών δεν πήρα καμιά απάντηση αλλά διαλύθηκε η ομήγυρης.
Επειδή θεωρώ ότι ένας από τους πρωταρχικούς στόχους της παρούσας δημοτικής αρχής είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών τέτοια περιστατικά δημιουργούν τελείως διαφορετική θα έλεγα αλγεινή εικόνα και εντύπωση από αυτή που επιθυμεί η δημοτική αρχή και επιπλέον συμβάλουν γενικότερα στην αρνητική εικόνα της δημόσιας Διοίκησης.
Παρακαλώ για ενέργειες σας.

Στην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πιο πσνω απο την παιδικη χαρα,
Κυριάκος Μαχαιρίδης

Oneコメントへ "Εξυπηρέτηση Δημότη"

  1. 回答サービス エミリーKravaritou 言う:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Εξυπηρέτηση Δημότη», 私たちがあなたのメッセージを受け取ったことを通知 24/03/2014. D.Yと同日. 343/2014 έγγραφό μας το διαβιβάσαμε στην αρμόδια διοικητική υπηρεσία προκειμένου να γίνουν οι σχετικές ενέργειες.

    ボロスの自治体と有用な情報のウェブサイトを訪問していただきありがとうございます.
    市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから.

返信を残す

あなたのメールアドレスは公開されません.

あなたは、これらを使用することができます HTMLの タグと属性: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>