Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος « καμένη λάμπα», σας ενημερώνουμε, ότι την 01/09/2016, το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών μας έκανε γνωστό, ότι το πρόβλημα αποκαταστάθηκε.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος « καμένη λάμπα», 私たちがあなたのメッセージを受け取ったことを通知 31/08/2016. D.Yと同日. 1380/2016 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στο Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος « καμένη λάμπα», σας ενημερώνουμε, ότι την 01/09/2016, το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών μας έκανε γνωστό, ότι το πρόβλημα αποκαταστάθηκε.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος « καμένη λάμπα», 私たちがあなたのメッセージを受け取ったことを通知 31/08/2016. D.Yと同日. 1380/2016 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στο Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.