Σχόλιο για την απάντηση στην Καταγγελία

Σας γράφουν ότι είναι προϊστάμενος στην πολεοδομία και
αντί να ζητήσετε άμεση διακοπή της ηλεκτροδότησης και να προχωρήσετε σε αυτοψία εσείς το στέλνετε στον ίδιο ?
Είναι η μεγάλη προχειρότητα διαχείρισης των αιτημάτων και των καταγγελιών των πολιτών ή είναι η μεγάλη αλληλεγγύη των υπαλλήλων που σας σταματά ?
Είστε για γέλια…..

2 Kommentarer till: "Σχόλιο για την απάντηση στην Καταγγελία"

  1. Svaret service Ελένη Τατάκου säger:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «σχόλιο για απάντηση στην καταγγελία», σας ενημερώνουμε, i det 4/11/2016, το η Δ/νση Υπηρεσίας Δόμησης μας έκανε γνωστό, ότι “έχει συνταχθεί έκθεση αυτοψίας αυθαιρέτων κατασκευών και εκκρεμεί η εξέταση της ένστασης του ιδιοκτήτη του καταστήματος στην αρμόδια επιτροπή (ΣΥΠΟΘΑ). Για τον ηλεκτρολογικό εξοπλισμό και την ηλεκτροδότηση δεν είναι αρμόδια η Υπηρεσία Δόμησης και η καταγγελία διαβιβάστηκε με το υπ΄αριθ. Orig: 7222/26-10-2016 στο Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών για τυχόν δικές της ενέργειες”.
    I.
    Från kontoret för administrativt bistånd och kommunikationen mellan medborgarna och kommunen Volos,
    Ελένη Τατάκου.

  2. Svaret service Ελένη Τατάκου säger:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «σχόλιο για την απάντηση στην καταγγελία», meddela att vi fått ditt meddelande om 17/10/2016. På samma dag med D.Y. 1648/2016 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη Δ/νση Υπηρεσίας Δόμησης και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
    I.
    Från kontoret för administrativt bistånd och kommunikationen mellan medborgarna och kommunen Volos,
    Ελένη Τατάκου.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.

Du kan använda dessa HTML taggar och attribut: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>