Κυβόλιθοι στις γραμμές του τρένου προς Αγριά που έχουν καταρρεύσει σε πολλά σημεία

Πρωτίστως στη στάση πριν την Παναγία Τρύπα (θα σκοτωθεί άνθρωπος) αλλά και σε άλλα σημεία μέχρι την Αγριά ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ οπές από καταρρεύσεις. Η λύση απλή: Τσιμέντο και επανατοποθέτηση. Δεν είναι πάνω από 5-10 τ.μ. σύνολο, αλλά επικίνδυνα.

Η ερώτηση πάγια προς τον κο Μπέο: Θα βάλει τους υπαλλήλους του δήμου με ειδικές φόρμες να κάνουν τη δουλειά μου;

(Ο μάρκερ ενδεικτικά και στο περίπου)

3 Yazısına yapılan yorumlar "Κυβόλιθοι στις γραμμές του τρένου προς Αγριά που έχουν καταρρεύσει σε πολλά σημεία"

  1. Cevap Hizmet Emily Kravaritou diyor:

    Σχετικά με το ερώτημα που θέσατε σε σχόλιό σας για την απάντηση που λάβατε σε ανάρτησή σας (για την οποία σας παραπέμψαμε σε υπηρεσία της Περιφέρειας Θεσσαλίας), σας ενημερώνουμε ότι επισημάνσεις του γραφείου μας προς άλλες δημόσιες υπηρεσίες δεν προβλέπονται από τη νομοθεσία και τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας που διέπει τη λειτουργία του γραφείου. Είμαστε υποχρεωμένοι την κάθε αναφορά δημότη να τη διαβιβάζουμε στην εν δυνάμει αρμόδια υπηρεσία του Δήμου, η οποία με τη σειρά της εάν το κρίνει απαραίτητο, θα ενημερώσει την αντίστοιχη μονάδα της κάθε άλλης δημόσιας υπηρεσίας.
    Για το συγκεκριμένο ζήτημα (κυβόλιθοι στο δρόμο Βόλου – Αγριάς), απευθυνθήκαμε στο Τμήμα Οδοποιίας του Δήμου Βόλου, από όπου ενημερωθήκαμε ότι το ζήτημα που θέσατε ήταν ήδη γνωστό και στη δική μας υπηρεσία και κυρίως στην αντίστοιχη της Περιφέρειας. Επισημαίνουμε δε ότι, αρμοδιότητα του Γραφείου μας είναι η έγκαιρη διαβίβαση των αναφορών των δημοτών προς τις δημοτικές υπηρεσίες και στη συνέχεια, αφού η αρμόδια υπηρεσία μας ενημερώσει σχετικά, η σύνταξη και αποστολή απαντήσεων και πληροφοριών προς τους δημότες, προκειμένου να μη χάνεται χρόνος από τις «μάχιμες» υπηρεσίες για σύνταξη κειμένων, αλληλογραφία, τηλεφωνήματα και λοιπά διαδικαστικά ζητήματα.
    Το μεγάλο εύρος των αρμοδιοτήτων των Δήμων (ζητήματα τεχνικά, πολεοδομικά, κοινωνικά, αγροτικά, εμπορίου, πολιτιστικά κλπ) απαιτεί μεγάλη προσοχή στο να μη δοθούν επιπόλαιες απαντήσεις και να μη γίνουν ενέργειες από αναρμόδιες υπηρεσίες, bu nedenle belirli yetkilileri ve kafaları karar çok dikkatli.
    Σε κάθε περίπτωση λοιπόν που με οποιοδήποτε τρόπο απευθύνεστε μέσω του Γραφείου μας προς το Δήμο Βόλου (τηλεφωνικά, ηλεκτρονικά, με επίσκεψη στο γραφείο ή δια αλληλογραφίας), η επισήμανσή σας καταλήγει στους αρμοδίους οι οποίοι θα πράξουν το καλύτερο δυνατό με υπευθυνότητα και κυρίως με γνώση του αντικειμένου.

    Vatandaşların ve Volos Belediyesi arasında İdari Yardımlaşma ve iletişim Ofisi.

  2. Αργύριος Μπίρης diyor:

    Δεν θα ήταν όμορφο ο δήμος να είναι μία one stop υπηρεσία και να τηλεφωνήσετε εσείς; Και να επιμείνετε και να το παρακολουθήσετε; Το αυτό και με την αστυνομία;

  3. Cevap Hizmet Emily Kravaritou diyor:

    Volos web sitesi başlıklı talep Belediyesi sizin gönderme hakkında "Agria için tren rayları üzerinde Kaldırım taşı birçok yerde çöktü", σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας τη Δευτέρα 8/9/2014. Aynı gün biz bilgilendirilmiştir belediyenin Karayolu D / Teknik Hizmetler Bölümü Bölümü temas yol Volos - Agria, ο οποίος εντάσσεται στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο, η ευθύνη λειτουργίας (επισκευές, συντηρήσεις κλπ) ανήκει στις αρμοδιότητες της Περιφέρειας Θεσσαλίας – ΠΕ Μαγνησίας και Σποράδων, ενώ για το συγκεκριμένο ζήτημα (γραμμές τρένου) υπάρχει συνεργασία μεταξύ Περιφέρειας και ΟΣΕ.
    Προς διευκόλυνσή σας, σας αναφέρουμε στοιχεία επικοινωνίας με το αρμόδιο τμήμα της Περιφέρειας Θεσσαλίας :
    Διεύθυνση Τεχνικών Έργων ΠΕ Μαγνησίας και Σποράδων, Ελ. Βενιζέλου και Αναλήψεως, 38001, Mermer. Tel. 24213 52472, fax : 24210 48224, ηλ. διεύθυνση : techerg.magn@thessaly.gov.gr

    Volos Belediyesi ve yararlı bilgiler ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz.
    Vatandaşların ve Volos Belediyesi arasında İdari Yardımlaşma ve iletişim Ofisi.

Bir Yanıt bırak

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.

Bu kullanabilirsiniz HTML etiketlerini ve özelliklerini: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>