ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΒΥΡΩΝΟΣ/ΚΥΠΡΟΥ

Κύριοι
Σχετικά με την διασταύρωση των οδών: Κύπρου με Λ. Βύρωνος.
Μια πολύπαθη διασταύρωση που καθημερινά αποτελεί ένα επικίνδυνο σταυροδρόμι με μικρά ή μεγαλύτερα συμβάντα. Πρόσφατα ήταν το ατύχημα ενός ηλικιωμένου που τραυματίστηκε και νομίζω ότι κατέληξε.
Οφείλονται τα όποια συμβάντα στο ότι, η ορατότητα από την Λ. Βύρωνος προς το ρεύμα καθόδου της Κύπρου είναι ελάχιστη έως μηδενική και αυτό από την μεταξύ τους γωνία που έχουν οι δύο δρόμοι αλλά και τα δένδρα που έχουν μεγαλώσει και είναι σε τέτοια θέση που κρύβουν όλη την θέα της κίνησης στην κάθοδο της Κύπρου.
Πιστεύω ότι μια πολλή καλή λύση θα ήταν να τοποθετηθεί ένας καθρέφτης κυκλοφορίας στην επάνω γωνία της διασταύρωσης, ώστε οι κινούμενοι επί της Λ. Βύρωνος, στην αναμονή τους στην διασταύρωση να βλέπουν τους κατ ερχόμενους της Κύπρου.
Στην φωτογραφία φαίνεται πόσο πρέπει επάνω στην Κύπρου να βγει το κινούμενο αυτοκίνητο επι της Λ. Βύρωνος για να έχει ορατότητα.
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας και πιστεύω για τις ενέργειές σας.

Ein Kommentar zu "ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗΣ ΒΥΡΩΝΟΣ/ΚΥΠΡΟΥ"

  1. Die Antwort-Dienstes I sagt:

    Chatzakou. Κων/νο Καραστέργιο
    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος < <Καθρέπτης διασταύρωσης Βύρωνος/Κύπρου>&gt; κι αριθμό 4011 , informieren Sie, dass wir Ihre Botschaft auf empfangenen 24/07/2020. Am selben Tag mit D.Y 325403/2020 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στην Διεύθυνση Βιώσιμης αστικής κινητικό κι αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
    Καλησπέρα σας θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι έχει καεί λάμπα κολώνας της ΔΕΗ στον επαρχιακό δρόμο για τον Άγιο Λαυρέντιο.
    Aus dem Büro von Amtshilfe und Kommunikation zwischen den Bürgern und der Gemeinde Volos,
    μέτρα πιο πάνω απο τις αποθήκες ζωοτροφών του.

Lassen Sie eine Antwort zu I Antworten abbrechen

Ihre E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht.

Sie können diese HTML Tags und Attribute: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>