Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “Πλάκες βλάβη ύδρευσης ”, kaliska, ότι στις 04/04/2017 το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών αποκατέστησε το πρόβλημα που αναφέρατε.
Thank you for your communication with the website of the Municipality of Volos and useful information.
From the Office of Management and Communication Help Citizens with the Municipality of Volos,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “Πλάκες βλάβη Ύδρευσης”, inform you that we received your message on 03/04/2017. On the same day with D.Y. 2833/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη ΔΕΥΑΜΒ και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Thank you for your communication with the website of the Municipality of Volos and useful information.
From the Office of Management and Communication Help Citizens with the Municipality of Volos,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “Πλάκες βλάβη ύδρευσης ”, kaliska, ότι στις 04/04/2017 το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών αποκατέστησε το πρόβλημα που αναφέρατε.
Thank you for your communication with the website of the Municipality of Volos and useful information.
From the Office of Management and Communication Help Citizens with the Municipality of Volos,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “Πλάκες βλάβη Ύδρευσης”, inform you that we received your message on 03/04/2017. On the same day with D.Y. 2833/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη ΔΕΥΑΜΒ και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Thank you for your communication with the website of the Municipality of Volos and useful information.
From the Office of Management and Communication Help Citizens with the Municipality of Volos,
Ελένη Τατάκου.