Gran problema con terrazas y barandillas ríos de Volos
Σήμερα έκανα μία βόλτα για να διαπιστώσω το αυτονόητο που σας έγραψα σε προηγούμενο σχόλιο: Πράγματι, είναι ΓΕΜΑΤΕΣ πανώ και μάλιστα εν όψει της ομιλίας του κου Κουτσούμπα του ΚΚΕ. Θα επιβληθεί πρόστιμο στο εν λόγω κόμμα όπως θα γινόταν για ΚΑΘΕ πολίτη; Θα αποκαθηλωθούν άμεσα τα πανώ ή θα περιμένουμε πότε θα… μιλήσει ο κος Κουτσούμπας για να δράσετε; Κι ακόμη, τα κιγκλιδώματα είναι ΓΕΜΑΤΑ από μεταλλικές διαφημιστικές πινακίδες σε όλο το μήκος και στις γέφυρες επίσης. Κάτι δεν πάει διόλου καλά. Πολιτικές και διαφημιστικές ομάδες θεωρούν φαίνεται τριτοκοσμικό τσιφλίκι τους τα ποτάμια του Βόλου, υποβαθμίζοντάς τα με αυτούς τους τρόπους.

Επειδή δεν βλέπω να κάνετε κάτι, σε αντίθεση λχ. με το δήμο Θεσσαλονίκης που έριξε πρόστιμα (φαίνεται εδώ τα κόμματα και οι ομάδες απολαμβάνουν ασυλίας από το δήμο) να σας ενημερώσω ότι υπάρχει και ο Ν. 2946/2001. Στο άρθρο 2, παρ. 1, εδ. un, απαγορεύει ρητώς τη διαφήμιση σε επιφάνειες δημοσίων έργων. Οι αφίσες του ΚΚΕ έμειναν όσο χρειάστηκε για να κάνουν τη δουλειά τους. Ελπίζω την επόμενη φορά, για όποιο κόμμα το ξανακάνει, ο δήμος να επιδείξει κάποιου είδους αντανακλαστικό. Προς το παρόν με έχετε απογοητεύσει στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Σχετικά με τις από 14/02 και 16/02/2014 αναρτήσεις σας με τίτλο αιτήματος «Μεγάλο πρόβλημα με τις γέφυρες και τα κιγκλιδώματα των ποταμών του Βόλου» και «Κι άλλα πανό, κεντρικά στο Βόλο…» σας ενημερώνουμε ότι με τα Δ.Υ. 291/2014 και Δ.Υ. 294/2014 αντίστοιχα έγγραφά μας, διαβιβάσαμε τα μηνύματά σας στο αρμόδιο τμήμα της Διεύθυνσης Καθαριότητας. Η Αντιδήμαρχος Αν. Οικονόμου μας πληροφόρησε ότι σύντομα θα λάβετε απάντηση από την ίδια, καθώς με αφορμή τις αναρτήσεις σας και τις ενέργειες της υπηρεσίας που ακολούθησαν, κατατέθηκε στη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου της 14/02/2014 Consulta de la facción "Volos rallyes Democrática" para que el alcalde tome públicamente y se discutió en el Consejo Municipal.
Sobre el "silencio ensordecedor" que indican, informarle que conforme a la ley las cartas de los ciudadanos a los servicios públicos pueden ser contestadas en el tiempo hasta 40 ημερών. Σύμφωνα με εντολή των πολιτικών μας προϊσταμένων εμείς απαντάμε σε διάστημα το μέγιστο 10 días. Τα αιτήματα δεν κατατίθενται μόνο ηλεκτρονικά, λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 15242 την οποία εξυπηρετούμε εμείς, ενώ οι περισσότεροι δημότες θέτουν αυτοπροσώπως τα αιτήματά τους στο γραφείο μας. Κάτω από αυτές τις συνθήκες και με την απασχόληση ενός μόνο υπαλλήλου στο συγκεκριμένο γραφείο, θα πρέπει θεωρούμε οι δημότες να μας δώσουν μία μικρή «πίστωση χρόνου» ως υπηρεσία.
Σε σχέση με τα αιτήματα που κατατίθενται ηλεκτρονικά, εφόσον ο φόρτος εργασίας το επιτρέπει, generalmente se la enviaremos el mismo día nota informativa para confirmar la recepción de la petición / transmisión al departamento correspondiente y dos o tres días hábiles a partir de la respuesta del servicio sujeto. Το διάστημα 14/02 hasta 17/02 όπου σας ενημερώνουμε για το δικό σας ζήτημα, de ninguna manera puede interpretarse como un "silencio ensordecedor".
Gracias por visitar la página web del Ayuntamiento de Volos y la información útil.
Desde la Oficina de Asistencia Administrativa y la comunicación entre los ciudadanos y el Ayuntamiento de Volos,
Emily Kravaritou.