Αλλαγές στη στάση Αναύρου

Δε ξερω τι είχατε στο μυαλλό σας σχετικα με την αλλαγή στη σταση των λεωφορείων και ασχετως αν καποιοι ενοχλήθηκαν η αληθεια είναι ότι ο χωρος που καταλαμβάνουν τωρα τα λεωφορεία θα μπορουσε να αλλαξει χρηση να αναπλαστεί και να δοθει στον κόσμο. Δε μπορει 2-3 λεωφορεία να καταλαμβάνουν τη παραλιακή ζωνη τη στιγμή που θα μπορούσαν να σταματούν στο Μουσείο και να ανεβαίνουν απ τη Γαντζοπούλου όπως σχεδιάσατε ή απ την Αγ. Τριάδα ή και να μη κατεβαίνουν καθόλου κάτω. Θα μπορούσαν απλώς να κανουν σταση στη Πολυμέρη. Αυτα που ακούστηκαν στο δελτιο ειδήσεων οτι δεν μπορουν οι ηλικιωμένοι να περπατάνε είναι αστεία…ηλικιωμένοι υπάρχουν και πανω από την Πολυμέρη.

Θα μπορουσε λοιπόν να γίνει μια ανάπλαση στην παραλία από Αθανασάκη μεχρι τέρμα-λεωφορεία. Ειναι 2 δρόμοι ίδιας κατεύθυνσης και στη μεση νησίδα. Ο ενας δρόμος πχ για κυκλοφορία ο άλλος για καθετο παρκάρισμα, πράσινο στα χαλίκια και στα λεωφορεία πεζόδρομος πάρκο πλατεία μαγαζιά…

Παντα υπαρχουν οι αντιδράσεις αλλα υπαρχουν και οι πολλοι που επικροτούν όταν γίνεται ενα εργο με σωστό σχεδιασμό.

Για όποια βοηθεια στη διαθεση σας

Un comentario "Αλλαγές στη στάση Αναύρου"

  1. El Servicio de Respuesta Emily Kravaritou dice:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με προτάσεις για την στάση λεωφορείων στην περιοχή του Αναύρου, informarle que hemos recibido su mensaje en 20/10/2014. En el mismo día con D.Y. 794/2014 έγγραφό μας διαβιβάσαμε την πρόταση στη Διεύθυνση Βιώσιμης Κινητικότητας, προς ενημέρωση της αρμόδιας για το θέμα Υπηρεσίας.

    Καλησπέρα σας θα ήθελα να σας ενημερώσω οτι έχει καεί λάμπα κολώνας της ΔΕΗ στον επαρχιακό δρόμο για τον Άγιο Λαυρέντιο.
    Desde la Oficina de Asistencia Administrativa y la comunicación entre los ciudadanos y el Ayuntamiento de Volos.

Deja un comentario

Su dirección de correo electrónico no será publicada.

Puedes usar las siguientes HTML etiquetas y atributos: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>