Εξυπηρέτηση Δημότη

Sur 21/03/2014 και περί της 11:45 πήγα στα γραφεία του Δημοτολόγιο του Δήμου Βόλου (επί της Τοπάλη) για έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης. Είχα σειρά προτεραιότητας Νο 85 και εξυπηρετείτο το Νο 79 την στιγμή της άφιξης μου. Αφού περίμενα περίπου 45 λεπτά διαπίστωσα ότι ενώ η εξυπηρέτηση των δημοτών για το δημοτολόγιο πραγματοποιούνταν από 2 υπαλλήλους στο διπλανό γραφείο υπήρχαν σε κοινή μας θέα 7 υπάλληλοι του Δημοτολογίου (στην πλειοψηφία κυρίες) οι οποίες καθόντουσαν κουβεντιάζοντας όλοι και όλες μαζί πίνοντας καφέ. M'a demandé pourquoi ne pas aider à contribuer à mieux servir les citoyens n'a pas obtenu de réponse, mais dissous le panneau ayant.
Parce que je pense que l'un des objectifs principaux de cette commune est de servir les citoyens de ces incidents créent complètement différent, je dirais l'image douloureuse et impression que veut la municipalité et contribuer davantage à l'image généralement négative de l'administration publique.
Παρακαλώ για ενέργειες σας.

Στην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πιο πσνω απο την παιδικη χαρα,
Κυριάκος Μαχαιρίδης

Un commentaire à "Εξυπηρέτηση Δημότη"

  1. Le service de réponse Emily Kravaritou dit:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Εξυπηρέτηση Δημότη», vous informer que nous avons reçu votre message sur 24/03/2014. Le même jour avec D.Y. 343/2014 έγγραφό μας το διαβιβάσαμε στην αρμόδια διοικητική υπηρεσία προκειμένου να γίνουν οι σχετικές ενέργειες.

    Merci de visiter le site internet de la municipalité de Volos et informations utiles.
    Du Bureau de l'assistance administrative et la communication entre les citoyens et la municipalité de Volos.

Laisser une réponse à Emily Kravaritou Annuler la réponse

Votre adresse de messagerie ne sera pas publiée.

Vous pouvez utiliser ces HTML balises et attributs: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>