Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “Πλάκες βλάβη ύδρευσης ”, σας ενημερώνουμε, ότι στις 04/04/2017 το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών αποκατέστησε το πρόβλημα που αναφέρατε.
Merci pour votre communication avec le site Web de la municipalité de Volos et informations utiles.
Du Bureau de l'assistance administrative et la communication entre les citoyens et la municipalité de Volos,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “Πλάκες βλάβη Ύδρευσης”, σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας στις 03/04/2017. Le même jour avec D.Y. 2833/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη ΔΕΥΑΜΒ και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Merci pour votre communication avec le site Web de la municipalité de Volos et informations utiles.
Du Bureau de l'assistance administrative et la communication entre les citoyens et la municipalité de Volos,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “Πλάκες βλάβη ύδρευσης ”, σας ενημερώνουμε, ότι στις 04/04/2017 το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών αποκατέστησε το πρόβλημα που αναφέρατε.
Merci pour votre communication avec le site Web de la municipalité de Volos et informations utiles.
Du Bureau de l'assistance administrative et la communication entre les citoyens et la municipalité de Volos,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “Πλάκες βλάβη Ύδρευσης”, σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας στις 03/04/2017. Le même jour avec D.Y. 2833/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη ΔΕΥΑΜΒ και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Merci pour votre communication avec le site Web de la municipalité de Volos et informations utiles.
Du Bureau de l'assistance administrative et la communication entre les citoyens et la municipalité de Volos,
Ελένη Τατάκου.