Ενημέρωση

Κυρία Κραβαρίτη
κατά την περιήγηση μου στην ιστοσελίδα του δήμου Βόλου εξεπλάγην ευχάριστα με το υπάρχων τμήμα παραπόνων των πολιτών το οποίο και χρησιμοποίησα! Penso che sia un ottimo e ben fatto servizio online necessario verso la risposta immediata ed efficace alle preoccupazioni dei residenti del Comune di Volos.
Per curiosità ho letto diverse richieste miei compagni, altra legge, ma non così bella e ho notato un sacco di loro, tranne la prima risposta al riconoscimento del problema esiste e un secondo dopo, una risposta contenente il trattamento definitivo di! Questo segnali a Me e l'integrità dell'intero meccanismo primario!
Ma come ho detto ho trovato un gran numero di richieste che non erano nemmeno la seconda volta giusto rispondere alla soluzione definitiva del problema.
Ecco perché vi chiedo di farci sapere il numero esatto delle richieste che sono passati attraverso il sito ogni anno e il numero di richieste che hanno dato servizi soluzione del comune e il secondario ha dato una risposta definitiva a questi.
Τα στοιχεία που θα μας δώσετε θα είναι στην διάθεση του τύπου και των όποιων κομματικών μηχανισμών ενδιαφερθούν.
Σας ευχαριστώ
Βλάχος Σταμάτης

2 Commenti a: "Ενημέρωση"

  1. Αργύριος Μπίρης dice:

    Το δυστυχές κε Βλάχο, που σας το λέω μετά λόγου γνώσεως, μια και είμαι ο κυρίως αναρτών, είναι ότι πολλές φορές, πέραν της απάντησης της κας Κραβαρίτη, που απλά αναφέρει την καταχώριση του αιτήματος και είναι πάγια και τυπική, σπανιότατα έχω/έχουμε περαιτέρω ανατροφοδότηση. Για να είμαι ακριβής, εκκρεμούν αιτήματα μηνών, απλά, (λ.χ. λακκούβες, φωτι�λ.χς, δενδροφυτεύσεις κτλ.) και λιγότερο απλάλ.χχ. κολόνες χωρίς λάμπες, περιποίηση εξωτερικών χώρων σχολείων) για τα οποία δεν έχουμε ουδεμία πληροφορία για το τι απέγιναν και γιατί συνεχίζουν να εκκρεμούν. Και αυτό με/μας απογοητεύει. Αλλά θα συνεχίσουμε να αναρτούμε. Πάντως, αυτά τα αιτήματα πρέπει να εξετάζονται και να ικανοποιούνται κατά κάποια προτεραιότητα, διότι μόνον έτσι θα ενισχυθούμε οι πολίτες, όσοι λίγοι ασχολούμαστε, ώστε να συνεχίσουμε.

  2. Il servizio di risposta Emily Kravaritou dice:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Ενημέρωση», σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας την Τετάρτη 3 Settembre 2014. Προκειμένου να πληροφορηθείτε για τη δραστηριότητα του Γραφείου κατά τους πρώτους 20 μήνες λειτουργίας του, σας επισυνάπτουμε με μήνυμα ηλ. ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση, κείμενο με αναλυτικά στοιχεία που έχει δημοσιευθεί και στον τοπικό τύπο.
    Σύντομα, τα στοιχεία στα οποία αναφέρεστε θα αναρτώνται στην ιστοσελίδα αυτόματα, καθώς με πρωτοβουλία της Διεύθυνσης Προγραμματισμού εγκρίθηκε χρηματοδότηση από ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την αναβάθμιση της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών από το Δήμο Βόλου.

    Σας ευχαριστούμε για τη θετική σας αντιμετώπιση και για την επικοινωνία σας με την ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου.
    Presso l'Ufficio di assistenza amministrativa e la comunicazione tra i cittadini e il Comune di Volos.

Lascia un commento a Αργύριος Μπίρης Cancella risposta

L'indirizzo email non verrà pubblicato.

È possibile utilizzare questi HTML tag e attributi: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>