Αποκατάσταση οδοστρώματος πεζοδρομίου
Στις αρχές Απριλίου και συγκεκριμένα την 12-4-19 απευθύνθηκα τηλεφωνικά στην αρμόδια υπηρεσία της ύδρευσης του δήμου Βόλου προκειμένου αποκατασταθεί βλάβη σε αγωγό υδροδότησης. Η βλάβη αποκαταστάθηκε την επόμενη ημερα. Για να αποκατασταθεί η μεγάλης κλίμακας βλάβη μπροστά στην οικία μου και κοντά στο ρολόι της ύδρευσης χρειάστηκε να σπάσουν πλάκες πεζοδρομίου καθώς και να κόψουν την ασφαλτο. Έκτοτε περίμενα μέχρι και την σημερον 29-5-2019 προκειμένου αποκατασταθεί το πεζοδρόμιο και η άσφαλτος έμπροσθεν της οικίας μου. Για τον λόγο αυτό είχα προμηθευτεί ίδιες πλάκες πεζοδρομίου τις οποίες είχα τοποθετήσει έξωθεν της οικίας πλησίον της βλάβης προκειμένου όταν έρθει το συνεργείο αποκατάστασης τις χρησιμοποιησει. ΔΕΝ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ, ΚΑΛΥΨΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΣΙΜΕΝΤΟ, ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ. Είναι η τέταρτη φορά που σπάει αγωγός στην εν λόγω περιοχή ήτοι Σειρήνων 6 στην Νεα Δημητριαδα. Τέσσερις φορές μου έχουν σπάσει το πεζοδρόμιο και όταν ζητάω την βοήθεια των υπηρεσιών για αποκατάσταση μου λένε ότι τα πεζοδρόμια είναι ευθύνη των πολιτών. ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ.

kaliska. Κων/νο Τσορβατζή
Richiesta circa il tuo post sul sito web del Comune di Volos titolo < < Αποκατάσταση οδοστρώματος πεζοδρομίου >>κι αριθμό 2935 La informiamo che abbiamo ricevuto il vostro messaggio sul 30/05/2019
Lo stesso giorno con D.Y. 235794/2019 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών και στη ΔΕΥΑΜΒ αντίστοιχα κι αναμένουμε ενέργειες των υπηρεσιών.
Grazie per la tua comunicazione con il sito web del Comune di Volos e informazioni utili.
Presso l'Ufficio di assistenza amministrativa e la comunicazione tra i cittadini e il Comune di Volos,
καλοκαιρι