Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «προβλήματα στο πάρκο του Αγ. Κων/νου 2», σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε στις 15/02/2016 από το Τμήμα Συντηρήσεων την κάτωθι απάντηση: «Η υπηρεσία επισκέφθηκε για έλεγχο το εν λόγω σημείο στις 10/2/2016. Έγινε έλεγχος χωρίς να εντοπίσει το πιο πάνω πρόβλημα. Παρακαλούμε να είσαστε πιο συγκεκριμένος στην περιγραφή σας, ειδικά όταν περιέχει επικινδυνότητα».
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «προβλήματα στο πάρκο του Αγ. Κων/νου 2», 私たちがあなたのメッセージを受け取ったことを通知 08/02/2015. D.Yと同日. 149/2016 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στο Τμήμα Συντηρήσεων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «προβλήματα στο πάρκο του Αγ. Κων/νου 2», σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε στις 15/02/2016 από το Τμήμα Συντηρήσεων την κάτωθι απάντηση: «Η υπηρεσία επισκέφθηκε για έλεγχο το εν λόγω σημείο στις 10/2/2016. Έγινε έλεγχος χωρίς να εντοπίσει το πιο πάνω πρόβλημα. Παρακαλούμε να είσαστε πιο συγκεκριμένος στην περιγραφή σας, ειδικά όταν περιέχει επικινδυνότητα».
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «προβλήματα στο πάρκο του Αγ. Κων/νου 2», 私たちがあなたのメッセージを受け取ったことを通知 08/02/2015. D.Yと同日. 149/2016 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στο Τμήμα Συντηρήσεων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
Ελένη Τατάκου.