Αποκατάσταση οδοστρώματος πεζοδρομίου
Στις αρχές Απριλίου και συγκεκριμένα την 12-4-19 απευθύνθηκα τηλεφωνικά στην αρμόδια υπηρεσία της ύδρευσης του δήμου Βόλου προκειμένου αποκατασταθεί βλάβη σε αγωγό υδροδότησης. Η βλάβη αποκαταστάθηκε την επόμενη ημερα. Για να αποκατασταθεί η μεγάλης κλίμακας βλάβη μπροστά στην οικία μου και κοντά στο ρολόι της ύδρευσης χρειάστηκε να σπάσουν πλάκες πεζοδρομίου καθώς και να κόψουν την ασφαλτο. Έκτοτε περίμενα μέχρι και την σημερον 29-5-2019 προκειμένου αποκατασταθεί το πεζοδρόμιο και η άσφαλτος έμπροσθεν της οικίας μου. Για τον λόγο αυτό είχα προμηθευτεί ίδιες πλάκες πεζοδρομίου τις οποίες είχα τοποθετήσει έξωθεν της οικίας πλησίον της βλάβης προκειμένου όταν έρθει το συνεργείο αποκατάστασης τις χρησιμοποιησει. ΔΕΝ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ, ΚΑΛΥΨΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΖΗΜΙΕΣ ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΣΙΜΕΝΤΟ, ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕ. Είναι η τέταρτη φορά που σπάει αγωγός στην εν λόγω περιοχή ήτοι Σειρήνων 6 στην Νεα Δημητριαδα. Τέσσερις φορές μου έχουν σπάσει το πεζοδρόμιο και όταν ζητάω την βοήθεια των υπηρεσιών για αποκατάσταση μου λένε ότι τα πεζοδρόμια είναι ευθύνη των πολιτών. ΕΛΛΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΣΟΥ.

Προς κ. Κων/νο Τσορβατζή
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος < < Αποκατάσταση οδοστρώματος πεζοδρομίου >>κι αριθμό 2935 私たちがあなたのメッセージを受け取ったことを通知 30/05/2019
D.Yと同日. 235794/2019 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη Δ/νση Τεχνικών Υπηρεσιών και στη ΔΕΥΑΜΒ αντίστοιχα κι αναμένουμε ενέργειες των υπηρεσιών.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
καλοκαιρι