Διαρροή νερού στο δίκτυο ύδρευσης
Σήμερα ήταν η τρίτη φορά που ενημέρωσα στις βλάβες της Δευαμβ ( πριν περίπου δέκα ημέρες ήταν η πρώτη φορά) και δεν πήρα καμία σαφή απάντηση για το πότε θα δούνε την βλάβη και να την επισκευάσουν. Τόσες ημέρες το νερό πάει χαμένο. Παρακαλώ κάποιος αρμόδιος ας επιληφθεί του θέματος. 感謝

Προς κ. Θωμά Γαλλιόπουλο
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος < <3475>> κι αριθμό , 私たちがあなたのメッセージを受け取ったことを通知 25/112019. Την ίδια ημέρα με το Δ.Υ.286577 /2019 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στο ΔΕΥΑΜΒ και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
あなたのボロスの自治体のウェブサイトとの通信と、有用な情報をありがとうございました.
市民やボロスの自治体間の行政支援とコミュニケーションのオフィスから,
καλοκαιρι