Εξυπηρέτηση Δημότη

Op 21/03/2014 και περί της 11:45 πήγα στα γραφεία του Δημοτολόγιο του Δήμου Βόλου (επί της Τοπάλη) για έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης. Είχα σειρά προτεραιότητας Νο 85 και εξυπηρετείτο το Νο 79 την στιγμή της άφιξης μου. Αφού περίμενα περίπου 45 λεπτά διαπίστωσα ότι ενώ η εξυπηρέτηση των δημοτών για το δημοτολόγιο πραγματοποιούνταν από 2 υπαλλήλους στο διπλανό γραφείο υπήρχαν σε κοινή μας θέα 7 υπάλληλοι του Δημοτολογίου (στην πλειοψηφία κυρίες) οι οποίες καθόντουσαν κουβεντιάζοντας όλοι και όλες μαζί πίνοντας καφέ. Vroeg me waarom het niet helpen om bij te dragen aan de burgers beter van dienst geen antwoord krijgen maar opgelost het paneel met.
Omdat ik denk dat een van de voornaamste doelstellingen van deze gemeente is om te dienen de burgers van dergelijke incidenten te creëren compleet anders zou ik droefgeestig beeld en indruk dat de gemeente wil zeggen en verder bijdragen aan het algemeen negatieve imago van het openbaar bestuur.
Παρακαλώ για ενέργειες σας.

Με τιμή,
Κυριάκος Μαχαιρίδης

Éen Reactie op "Εξυπηρέτηση Δημότη"

  1. Het antwoord service Emily Kravaritou zegt:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Εξυπηρέτηση Δημότη», informeren u dat wij uw bericht op 24/03/2014. Op dezelfde dag met D.Y. 343/2014 έγγραφό μας το διαβιβάσαμε στην αρμόδια διοικητική υπηρεσία προκειμένου να γίνουν οι σχετικές ενέργειες.

    Dank u voor uw bezoek aan de website van de gemeente Volos en nuttige informatie.
    Van het Bureau van de administratieve bijstand en de communicatie tussen de burgers en de gemeente Volos.

Laat een reactie achter te Emily Kravaritou Reactie annuleren

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

U kunt deze gebruiken HTML tags en attributen: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>