ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ
Αγαπητοί κύριοι
μετά από μια απουσία του παιδιού μου από το κολυμβητήριο της Ν.Ιωνίας επέστραψα σήμερα Δευτέρα 4 Απριλίου 2016 και διαπίστωσα ότι στα αποδυτήρια (τουλάχιστον σε αυτά που ντύνω το παιδί μου ,ίσως να υπάρχει και στα άλλα αποδυτήρια το ίδιο θέμα) οι 2 door 4 ντουζιέρες δεν λειτουργούν .Η μία (σιδερένια) είναι πεσμένη και η άλλη είνια εντελώς χαλασμένη .Ρώτησα τους υπόλοιπους γονείς και μου είπαν ότι το θέμα είναι πάνω από 2 weken ,το έχουν αναφέρει αλλά δεν το έφτιαξε ακόμη κάποιος .Επίσης δε τα νερά στο χώρο των ντους δεν φεύγουν από την σχάρα (μάλλον έχουν βουλώσει ) και τρέχουν μέχρι έξω στους νυπτήρες που υπάρχει άλλο συφώνι για να φύγουν ,οπότε η στάθμη του νερού όταν κάνουν μπάνιο τα παιδιά ανεβαίνει ….
Ίσως θα έπρεπε να περάσει κάποιος τεχνικός να δει όλα τα αποδυτήρια και τις τουαλέτες( καζανάκια) ώστε να επιλυθούν οι βλάβες .
Ευχαριστούμε και αναμένουμε άμεση λύση

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «κολυμβητήριο», σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε από τη Δ/νση Αθλητισμού του ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗΠΕΘΕ την κάτωθι απάντηση : «Σε απάντηση του σχετικού αιτήματός σας , σας ενημερώνουμε ότι για τις συγκεκριμένες βλάβες έχει δρομολογηθεί η επισκευή τους».
Dank u voor uw communicatie met de website van de gemeente Volos en nuttige informatie.
Van het Bureau van de administratieve bijstand en de communicatie tussen de burgers en de gemeente Volos,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «κολυμβητήριο», informeren u dat wij uw bericht op 05/04/2016. Op dezelfde dag met D.Y. 467/2016 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη Δ/νση Αθλητισμού του ΔΟΕΠΑΠ – ΔΗΠΕΘΕ και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Dank u voor uw communicatie met de website van de gemeente Volos en nuttige informatie.
Van het Bureau van de administratieve bijstand en de communicatie tussen de burgers en de gemeente Volos,
Ελένη Τατάκου.