Εξυπηρέτηση Δημότη

På 21/03/2014 και περί της 11:45 πήγα στα γραφεία του Δημοτολόγιο του Δήμου Βόλου (επί της Τοπάλη) για έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης. Είχα σειρά προτεραιότητας Νο 85 και εξυπηρετείτο το Νο 79 την στιγμή της άφιξης μου. Αφού περίμενα περίπου 45 λεπτά διαπίστωσα ότι ενώ η εξυπηρέτηση των δημοτών για το δημοτολόγιο πραγματοποιούνταν από 2 υπαλλήλους στο διπλανό γραφείο υπήρχαν σε κοινή μας θέα 7 υπάλληλοι του Δημοτολογίου (στην πλειοψηφία κυρίες) οι οποίες καθόντουσαν κουβεντιάζοντας όλοι και όλες μαζί πίνοντας καφέ. Frågade mig varför inte hjälpa till att bidra till att bättre tjäna medborgarna inte fick något svar, men löst panelen har.
Därför att jag tror att en av de primära målen med denna kommun är att tjäna medborgarna i sådana incidenter skapar helt annorlunda jag skulle säga smärtsam bild och intryck som vill kommunen och ytterligare bidra till den allmänt negativa bilden av den offentliga förvaltningen.
Παρακαλώ για ενέργειες σας.

Με τιμή,
Κυριάκος Μαχαιρίδης

En kommentar till "Εξυπηρέτηση Δημότη"

  1. Svaret service Emily Kravaritou säger:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Εξυπηρέτηση Δημότη», meddela att vi fått ditt meddelande om 24/03/2014. På samma dag med D.Y. 343/2014 έγγραφό μας το διαβιβάσαμε στην αρμόδια διοικητική υπηρεσία προκειμένου να γίνουν οι σχετικές ενέργειες.

    Tack för att du besöker webbplatsen för kommunen Volos och användbar information.
    Från kontoret för administrativt bistånd och kommunikationen mellan medborgarna och kommunen Volos.

Lämna ett svar till Emily Kravaritou Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.

Du kan använda dessa HTML taggar och attribut: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>