Κυκλοφοριακό προβλημα

Καλή σας μερα. Εδώ και αρκετό καιρό αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να μην έχει πέσει στην αντίληψη κάποιου υπευθυνου το προβλημα με το κυκλοφοριακό στους δύο κεντρικούς δρόμους του κέντρου του Βόλου. Και ο λόγος δεν είναι η αύξημενη κίνηση αλλά τα μονιμα προσωρινα στάθμευσμενα οχήματα σε όλο το μήκος της αριστερής λωρίδας του δρόμου. Δεδομένου ότι η δεξιά λωρίδα είναι για τα λεωφορεία μένει μια λωρίδα από τις τρεις.
Μετακινούμαι με μηχανάκι και ακόμα και έτσι με δυσκολία και πολύ καθυστέρηση διασχίζω την Δημητριάδος.
Αναρωτιέμαι λοιπόν, αφού ο δημος και ή αστυνομία δεν μπορούν να λύσουν αυτό το μόνιμο και καθημερινο προβλημα, διότι αν μπόρουσαν (ή ήθελαν) θα είχε ήδη λυθεί, εγώ, ή όποιος άλλος απλός πολιτης ενοχλείται από την ατιμωρητη παρανομία, σε ποιες ενέργειες θα πρέπει να προβεί, που να απευθυνθεί για να σταματησει όλο αυτό, και ποιοί είναι τελικά οι υπεύθυνοι να επίβαλλουν την τάξη στους ασυνείδητους οδηγούς αυτής της πολης;

Με εκτιμηση
(Αναμενω τις θέσεις και απαντήσεις σας)

2 Kommentarer till: "Κυκλοφοριακό προβλημα"

  1. Svaret service Ελένη Τατάκου säger:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος « κυκλοφοριακό πρόβλημα », σας ενημερώνουμε, ότι στις 15/09/2016, η Δημοτική Αστυνομία μας έκανε γνωστό, ότι “Πραγματοποιούνται καθημερινοί έλεγχοι στην συγκεκριμένη οδό και βεβαιώνονται παραβάσεις. Για το κυκλοφοριακό πρόβλημα υπεύθυνοι είναι όλοι οι πολίτες που κινούνται με τα αυτοκίνητά τους στο κέντρο της πόλης σε ώρες αιχμής και ιδιαίτερα τις βροχερές ημέρες και αρμόδιοι για την επιβολή προστίμων είναι η υπηρεσία μας και η Τροχαία.”.
    I.
    Från kontoret för administrativt bistånd och kommunikationen mellan medborgarna och kommunen Volos,
    Ελένη Τατάκου.

  2. Svaret service Ελένη Τατάκου säger:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «κυκλοφοριακό πρόβλημα» , meddela att vi fått ditt meddelande om 25/08/2016. På samma dag med D.Y. 1358/2016 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη Δημοτική Αστυνομία και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.

    I.
    Från kontoret för administrativt bistånd och kommunikationen mellan medborgarna och kommunen Volos,
    Ελένη Τατάκου.

Lämna ett svar till Ελένη Τατάκου Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.

Du kan använda dessa HTML taggar och attribut: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>