Λύματα, Βιολογικός, και χειμερινό μπάνιο

Στη παραλία στις Πλάκες κάνουν καθημερινά χειμερινό μπάνιο δεκάδες πολίτες, και αν προσθέσουμε και όσους κάνουν μπάνιο στον Άναυρο, Αγριά, Πλατανίδια, στις Αλυκές και τις άλλες παραλίες του Βόλου, εκατοντάδες είναι αυτοί που μπαίνουν στη θάλασσα καθημερινά. Μετά το θέμα που έχει προκύψει με τον Βιολογικό Καθαρισμό, είναι έντονες οι ανησυχίες για τις συνέπειες που μπορούν να υπάρξουν στην υγεία των κολυμβητών.

Χθες στη παραλία του Ιάσωνα στις Πλάκες γέμισε η θάλασσα φουσκάλες: http://volospress.gr/plakes-simera-chalia-o-pagasitikos/

Σαν να μη φτάνει αυτό, το ντουζ στη παραλία δεν λειτουργεί επειδή σπάσανε οι σωλήνες τον Ιανούαριο κατά τη διάρκεια του χιονιά, και δεν γίνεται αποκατάσταση της ζημιάς. Αν λειτουργούσαν, τουλάχιστον οι κολυμβητές θα ξεπλένονταν και θα έφευγαν οι βρωμιές.

Ζητούμε:

en) Αποκατάσταση της βλάβης στο ντουζ στη παραλία του Ιάσωνα ώστε να ξαναλειτουργήσει

b) υπεύθυνη απάντηση αν είναι ασφαλές να κάνουμε μπάνιο

Επιφυλασσόμαστε για δερματικά ή προβλήματα υγείας που μπορεί να προκύψουν.

Tack, ΚΠ

2 Kommentarer till: "Λύματα, Βιολογικός, και χειμερινό μπάνιο"

  1. Svaret service Ελένη Τατάκου säger:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “λύματα, Βιολογικός και χειμερινό μπάνιο”, σας ενημερώνουμε, ότι η ΔΕΥΑΜΒ μας έκανε γνωστό ότι: “ το δίκτυο παροχής νερού στις Πλάκες λειτουργεί κανονικά, μετά από εργασίες επισκευής από τις υπηρεσίες του Δήμου. Όσον αφορά το δεύτερο ερώτημά σας, σας γνωρίζουμε ότι ο χαρακτηρισμός της ποιότητας των νερών κολύμβησης δεν είναι αρμοδιότητα της ΔΕΥΑΜΒ”.
    I.
    Från kontoret för administrativt bistånd och kommunikationen mellan medborgarna och kommunen Volos,
    Ελένη Τατάκου.

  2. Svaret service Ελένη Τατάκου säger:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “λύματα, Βιολογικός και χειμερινό μπάνιο”, σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά σας στις 08/02/2017. På samma dag med D.Y. 2420/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στη ΔΕΥΑΜΒ και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
    I.
    Från kontoret för administrativt bistånd och kommunikationen mellan medborgarna och kommunen Volos,
    Ελένη Τατάκου.

Lämna ett svar till Ελένη Τατάκου Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.

Du kan använda dessa HTML taggar och attribut: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>