I

Λυπαμαι πολύ που επανέρχομαι στο πρόβλημα που υπάρχει από καμμένη λάμπα στην γωνία Επισκόπου Φιλοθέου-Κορυτσάς στήν Νέα Ιωνία . Παρά τήν διαβεβαίωση της υπεύθυνης του Δήμου Βόλου τήν 13/10/2017 οτι έχει διαβιβαστεί το αίτημα στήν υπηρεσία ηλεκτροφωτισμού δεν εγινε κάποια ενέργεια. Δεδομένοιυ του ότι η πρώτη ενημέρωση της υπηρεσίας ηλεκτροφωτισμού γιά το πρόβλημα έγινε πρίν σαράντα ημέρες τηλεφωνικά θά ήθελα νά μάθω άν τελικά θά γίνει η αντικατάσταση της λάμπας ή όχι ή εάν υπάρχει βλάβη να επισκευαστεί.

2 Kommentarer till: "I"

  1. Svaret service Ελένη Τατάκου säger:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “ καμένη λάμπα ”, σας ενημερώνουμε, ότι στις 31/10/2017 το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών αποκατέστησε το πρόβλημα που αναφέρατε.
    I.
    Från kontoret för administrativt bistånd och kommunikationen mellan medborgarna och kommunen Volos,
    Ελένη Τατάκου.

  2. Svaret service Ελένη Τατάκου säger:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “καμένη λάμπα”, meddela att vi fått ditt meddelande om 30/10/2017. På samma dag med D.Y. 101318/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στο Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
    Επίσης σας γνωρίζουμε ότι αναφορικά με το αριθ. 97969/13-10-2017 αίτημά σας το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού ολοκλήρωσε την αντικατάσταση της καμένης λάμπας στις 24-10-2017.
    I.
    Från kontoret för administrativt bistånd och kommunikationen mellan medborgarna och kommunen Volos,
    Ελένη Τατάκου.

Lämna ett svar till Ελένη Τατάκου Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.

Du kan använda dessa HTML taggar och attribut: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>