I
Λυπαμαι πολύ που επανέρχομαι στο πρόβλημα που υπάρχει από καμμένη λάμπα στην γωνία Επισκόπου Φιλοθέου-Κορυτσάς στήν Νέα Ιωνία . Παρά τήν διαβεβαίωση της υπεύθυνης του Δήμου Βόλου τήν 13/10/2017 οτι έχει διαβιβαστεί το αίτημα στήν υπηρεσία ηλεκτροφωτισμού δεν εγινε κάποια ενέργεια. Δεδομένοιυ του ότι η πρώτη ενημέρωση της υπηρεσίας ηλεκτροφωτισμού γιά το πρόβλημα έγινε πρίν σαράντα ημέρες τηλεφωνικά θά ήθελα νά μάθω άν τελικά θά γίνει η αντικατάσταση της λάμπας ή όχι ή εάν υπάρχει βλάβη να επισκευαστεί.

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “ καμένη λάμπα ”, σας ενημερώνουμε, ότι στις 31/10/2017 το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών αποκατέστησε το πρόβλημα που αναφέρατε.
I.
Från kontoret för administrativt bistånd och kommunikationen mellan medborgarna och kommunen Volos,
Ελένη Τατάκου.
Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος “καμένη λάμπα”, meddela att vi fått ditt meddelande om 30/10/2017. På samma dag med D.Y. 101318/2017 έγγραφό μας διαβιβάσαμε το αίτημά σας στο Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και αναμένουμε ενέργειες της υπηρεσίας.
Επίσης σας γνωρίζουμε ότι αναφορικά με το αριθ. 97969/13-10-2017 αίτημά σας το Τμήμα Ηλεκτροφωτισμού ολοκλήρωσε την αντικατάσταση της καμένης λάμπας στις 24-10-2017.
I.
Från kontoret för administrativt bistånd och kommunikationen mellan medborgarna och kommunen Volos,
Ελένη Τατάκου.