Ανοικτή απάντηση για τα πεζοδρόμια
Ανοικτή απάντηση προς την κα Κραβαρίτη,
Με τη σειρά μου κα Κραβαρίτη, οφείλω να σας ενημερώσω κι εγώ ότι σύμφωνα με τους
ΓΕΝΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΔΟΜΗΣΗΣ
Κτιριοδομικός κανονισμός.
‘Αρθρο 367
Πεζοδρόμια.
(makale 24 απόφ. 3046/304/30.1/3.2.1989)
Άρθρο 2
δ. Η κατασκευή, ανακατασκευή ή επισκευή των πεζοδρομίων, μπορεί να γίνεται από τον οικείο Ο.Τ.Α. karşı ve yol kenarında mülkiyet sahipleri ya da yerleşik veya henüz tamir veya inşa veya tamir için şartları yerine değil sürece bu uygulama projelerinin birinin adına.
Επομένως κα Κραβαρίτη, ο δήμος όφειλε, χρόνια τώρα, αντί να περιμένει, ο δήμος είναι υπεύθυνος για την επισκευή του πεζοδρομίου στην περίπτωση καταστροφής του λ.χ. για έργα (μαντέψτε πόσο συχνά γίνεται αυτό στη χώρα μας) αυτός θα έπρεπε να είχε ορίσει υλικά κατάλληλα για εύκολη και φθηνή επισκευή, όπως την άσφαλτο. Διότι, σύμφωνα με το άρθρο 3. Τρόπος κατασκευής: Bir. Προδιαγραφές Σε κάθε περίπτωση στις προδιαγραφές των πεζοδρομίων καθορίζονται οι διαστάσεις, το είδος κατασκευής και το είδος των υλικών των κρασπέδων, των ρείθρων, του υποστρώματος και της επίστρωσης ή της επικάλυψής τους. Επίσης καθορίζονται το είδος της φυτείας, οι διαστάσεις και τα άλλα στοιχεία των τμημάτων των πεζοδρομίων που διατίθενται για φύτευσή τους.
Που σημαίνει ότι ο δήμος, αν σκεπτόταν και την τσέπη του πολίτη αλλά και τη λειτουργικότητα (Çünkü ufak el sanatları 'kaldırım' uygun malzeme olarak her müteahhit vaftiz ve her bir bayi bana KESİNLİKLE HİÇBİR ŞEY söyler) θα έπρεπε να είχε όχι απλώς επιβάλλει και τη χρήση ασφάλτου αλλά να απαγορέψει συστηματικά ένα τόνο άλλα υλικά. Και αυτό δεν είναι έλλειμμα δημοκρατίας κα Κραβαρίτη, είναι πυγμή και πολιτική. Όπως σε ΟΛΗ την Ευρώπη, Αμερική και Ασία.
Και μια και τα πιάσαμε όλα κα Κραβαρίτη, να σας πω και τα εξής:
δ. Βαθμίδες εξυπηρέτησης των κτιρίων:αα. Έξω από τη ρυμοτομική γραμμή απαγορεύεται να κατασκευάζονται βαθμίδες για την εξυπηρέτηση των κτιρίων. Κατ’ εξαίρεση, είναι δυνατή η κατασκευή τους, ύστερα από άδεια του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, αν μετά την ανέγερση του κτιρίου έχει μεταβληθεί η υψομετρική στάθμη του δρόμου. Η κατασκευή αυτή πρέπει να εξασφαλίζει την ασφάλεια της κυκλοφορίας των πεζών και των αναπηρικών πολυθρόνων στην επιφάνεια που απομένει. Σε καμιά όμως περίπτωση δεν επιτρέπεται στα πεζοδρόμια η κατασκευή σκαλοπατιών που κατέρχονται προς το κτίριο, για εξυπηρέτησή του, αλλά επιβάλλεται τα σκαλοπάτια αυτά να αρχίζουν 1 Στην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πιο πσνω απο την παιδικη χαρα. kent dokusu veya bina hattı üzerinden prokipiou kaldırım orada takip ediyor ve eğer halk tarafından kullanılan.
Για πηγαίντε μία βόλτα να δείτε πόσα κτήρια έχουν σκαλάκια σε στενά πεζοδρόμια. Με άδεια του δήμου κι αυτά;
Κι ακόμη:
γ. Η κλίση κατά μήκος των πεζοδρομίων δεν επιτρέπεται να υπερβαίνει το 12%. Καπακι 0,15 Στην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πιο πσνω απο την παιδικη χαρα.
Για πηγαίντε λ.χ. στην οδό Γαλλίας, μεταξύ Μεταμορφώσεως και Ροζού να δείτε τα αίσχη ιδιώτη. ούτε αναπηρικό αμαξίδιο. Γιατί θα γκρεμοτσακιζόσασταν. Στην περιοχη του αγιου ονουφριου λιγο πιο πσνω απο την παιδικη χαρα, ένας απλός πολίτης, άσχετος από νομικά, καταφέρνω με 5΄ ψάξιμο στο google να βρω όλα αυτά, γιατί εσείς μου λέτε άλλα; Νομίζετε, από το ύφος θα μου επιτρέψετε να το συνάγω αυτό, ότι έχω οποιαδήποτε προσωπική κόντρα μαζί σας; Με ενδιαφέρει η πόλη κι οι συμπολίτες μου. Γιατί θέλετε να με κάνετε να νιώθω παράξενος; Επειδή επισημαίνω τα αυτονόητα που ως άλλοι βάτραχοι, εκτιθέμενοι σταδιακά στο καυτό νερό το συνηθίσαμε και θα μείνουμε σε αυτό μέχρι να βράσουμε; Ε λοιπόν, το νερό είναι καυτό και καλό θα είναι να το καταλάβουμε όλοι.
Με τιμή,
Αργύρης Μπίρης
ΥΓ Μεταφέρετε αυτούσια αν θέλετε την επιστολή στους προϊσταμένους σας. Θα ήθελα πολύ να ακούσω την απάντηση των ιθυνόντων για τα παραπάνω. Δεν φοβάμαι.
Προς κ. Αργύριο Μπίρη.
Volos kentsel alanda kaldırımlar üzerinde geliştirme için istekleri ve çim arazi ile Volos Belediyesi web sitesinde mesaj hakkında, σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε από εσάς 7 μηνύματα την 1/7/2014. Από αυτά, όσα αφορούν χόρτα επί των πεζοδρομίων, διαβιβάστηκαν ηλεκτρονικά στο αρμόδιο τμήμα της Δ/νσης Πρασίνου, D / Sanitasyon Bölümü uygun bölüme elektronik iletilen brüt emlak içerenler ise.
Οφείλουμε δε να σας ενημερώσουμε σχετικά με τα πεζοδρόμια ότι, το υλικό κατασκευής τους δεν επιλέγεται από το Δήμο, για κάθε κτίριο ή οικόπεδο, το πεζοδρόμιο κατά μήκος της ιδιοκτησίας κατασκευάζεται με ευθύνη του ιδιοκτήτη. Ο Δήμος οφείλει βέβαια να φροντίζει για τα φυτά του πεζοδρομίου (κλάδεμα δέντρων, κοπή χόρτων κλπ) και να προβαίνει σε αποκατάσταση για φθορές που προκαλούνται από τα φυτά (π.χ. ρίζες δέντρων που προκαλούν επικίνδυνα υψώματα κλπ). Σε κάπörneğinς κεντρικές αρτηρίες της πόλης (π.χ. Dimitriados) όπου τα πεζοδρόμια έχουν κατασκευαστεί ομοιόμορφα, έχει προηγηθεί σχετική απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου και για πολύ συγκεκριμένους λόγους (π.χ. ειδική διαγράμμιση για την ασφαλή διέλευση τυφλών) έχει πραγματοποιηθεί το σχετικό έργο από το Δήμο. Τα λοιπά πεζοδρόμια, κατασκευάζονται και συντηρούνται από τους ιδιοκτήτες των ακινήτων. Η σχετική νομοθεσία περιγράφει τα υλικά που επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν και εφόσον η επιλογή του ιδιοκτήτη συνάδει με τη νομοθεσία, είναι ελεύθερη η επιλογή του. Επομένως οι ιδιοκτήτες θα αποφασίσουν εάν θα χρησιμοποιήσουν τα υλικά που προτείνετε, εφόσον επιτρέπεται η χρήση τους από τη νομοθεσία.
Volos ve yararlı bilgiler Belediyesi web sitesi ile iletişim için teşekkür ederiz.
Vatandaşların ve Volos Belediyesi arasında İdari Yardımlaşma ve iletişim Ofisi,
Emily Kravaritou.

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Ανοικτή απάντηση για τα πεζοδρόμια», σας ενημερώνουμε ότι λάβαμε το μήνυμά στις 8/7/2014. Την ίδια ημέρα η επιστολή σας διαβιβάστηκε ηλεκτρονικά στη Δ/νση Βιώσιμης Κινητικότητας.
Volos ve yararlı bilgiler Belediyesi web sitesi ile iletişim için teşekkür ederiz.
Vatandaşların ve Volos Belediyesi arasında İdari Yardımlaşma ve iletişim Ofisi.