גרויס פּראָבלעם מיט דעקס און ריילינגז טייכן פון וואָלאָס
Σήμερα έκανα μία βόλτα για να διαπιστώσω το αυτονόητο που σας έγραψα σε προηγούμενο σχόλιο: Πράγματι, είναι ΓΕΜΑΤΕΣ πανώ και μάλιστα εν όψει της ομιλίας του κου Κουτσούμπα του ΚΚΕ. Θα επιβληθεί πρόστιμο στο εν λόγω κόμμα όπως θα γινόταν για ΚΑΘΕ πολίτη; Θα αποκαθηλωθούν άμεσα τα πανώ ή θα περιμένουμε πότε θα… μιλήσει ο κος Κουτσούμπας για να δράσετε; Κι ακόμη, τα κιγκλιδώματα είναι ΓΕΜΑΤΑ από μεταλλικές διαφημιστικές πινακίδες σε όλο το μήκος και στις γέφυρες επίσης. Κάτι δεν πάει διόλου καλά. Πολιτικές και διαφημιστικές ομάδες θεωρούν φαίνεται τριτοκοσμικό τσιφλίκι τους τα ποτάμια του Βόλου, υποβαθμίζοντάς τα με αυτούς τους τρόπους.

Επειδή δεν βλέπω να κάνετε κάτι, σε αντίθεση λχ. με το δήμο Θεσσαλονίκης που έριξε πρόστιμα (φαίνεται εδώ τα κόμματα και οι ομάδες απολαμβάνουν ασυλίας από το δήμο) να σας ενημερώσω ότι υπάρχει και ο Ν. 2946/2001. Στο άρθρο 2, παρ. 1, εδ. אַ, απαγορεύει ρητώς τη διαφήμιση σε επιφάνειες δημοσίων έργων. Οι αφίσες του ΚΚΕ έμειναν όσο χρειάστηκε για να κάνουν τη δουλειά τους. Ελπίζω την επόμενη φορά, για όποιο κόμμα το ξανακάνει, ο δήμος να επιδείξει κάποιου είδους αντανακλαστικό. Προς το παρόν με έχετε απογοητεύσει στο συγκεκριμένο ζήτημα.
Σχετικά με τις από 14/02 και 16/02/2014 αναρτήσεις σας με τίτλο αιτήματος «Μεγάλο πρόβλημα με τις γέφυρες και τα κιγκλιδώματα των ποταμών του Βόλου» και «Κι άλλα πανό, κεντρικά στο Βόλο…» σας ενημερώνουμε ότι με τα Δ.Υ. 291/2014 και Δ.Υ. 294/2014 αντίστοιχα έγγραφά μας, διαβιβάσαμε τα μηνύματά σας στο αρμόδιο τμήμα της Διεύθυνσης Καθαριότητας. Η Αντιδήμαρχος Αν. Οικονόμου μας πληροφόρησε ότι σύντομα θα λάβετε απάντηση από την ίδια, καθώς με αφορμή τις αναρτήσεις σας και τις ενέργειες της υπηρεσίας που ακολούθησαν, κατατέθηκε στη Συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου της 14/02/2014 קוועריינג די פאַקשאַן "דעמאָקראַטיק ראַליינג וואָלאָס 'פֿאַר וואָס די מייער עפנטלעך נעמען און איז דיסקאַסט ין דער מוניסיפּאַל קאָונסיל.
Σχετικά με την «εκκωφαντική σιωπή» που αναφέρετε, σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία οι επιστολές των πολιτών προς τις δημόσιες υπηρεσίες δύναται να απαντηθούν σε χρονικό διάστημα έως και 40 ημερών. Σύμφωνα με εντολή των πολιτικών μας προϊσταμένων εμείς απαντάμε σε διάστημα το μέγιστο 10 טעג. Τα αιτήματα δεν κατατίθενται μόνο ηλεκτρονικά, λειτουργεί η τηλεφωνική γραμμή 15242 την οποία εξυπηρετούμε εμείς, ενώ οι περισσότεροι δημότες θέτουν αυτοπροσώπως τα αιτήματά τους στο γραφείο μας. Κάτω από αυτές τις συνθήκες και με την απασχόληση ενός μόνο υπαλλήλου στο συγκεκριμένο γραφείο, θα πρέπει θεωρούμε οι δημότες να μας δώσουν μία μικρή «πίστωση χρόνου» ως υπηρεσία.
Σε σχέση με τα αιτήματα που κατατίθενται ηλεκτρονικά, εφόσον ο φόρτος εργασίας το επιτρέπει, יוזשאַוואַלי שיף זעלביקער טאָג בריפינג טאָן צו באַשטעטיקן קאַבאָלע פון די בעטן / טראַנסמיסיע צו די צונעמען אָפּטיילונג און צוויי אָדער דרייַ אַרבעט טעג פון די ענטפער אויף די ונטערטעניק דינסט. Το διάστημα 14/02 ביז 17/02 όπου σας ενημερώνουμε για το δικό σας ζήτημα, δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ερμηνευθεί ως «εκκωφαντική σιωπή».
דאַנק פֿאַר באזוכן דעם וועבזייַטל פון די מיוניסאַפּאַלאַטי פון וואָלאָס און נוצלעך אינפֿאָרמאַציע.
פון די אָפיס פון אַדמיניסטראַטיווע הילף און קאָמוניקאַציע צווישן בירגערס און די מיוניסאַפּאַלאַטי פון וואָלאָס,
עמילי קראַוואַריטאָו.