Εξυπηρέτηση Δημότη
אויף 21/03/2014 και περί της 11:45 πήγα στα γραφεία του Δημοτολόγιο του Δήμου Βόλου (επί της Τοπάλη) για έκδοση πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης. Είχα σειρά προτεραιότητας Νο 85 και εξυπηρετείτο το Νο 79 την στιγμή της άφιξης μου. Αφού περίμενα περίπου 45 λεπτά διαπίστωσα ότι ενώ η εξυπηρέτηση των δημοτών για το δημοτολόγιο πραγματοποιούνταν από 2 υπαλλήλους στο διπλανό γραφείο υπήρχαν σε κοινή μας θέα 7 υπάλληλοι του Δημοτολογίου (στην πλειοψηφία κυρίες) οι οποίες καθόντουσαν κουβεντιάζοντας όλοι και όλες μαζί πίνοντας καφέ. Σε ερώτηση μου γιατί δεν βοηθούν ώστε να συμβάλλουν στην καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών δεν πήρα καμιά απάντηση αλλά διαλύθηκε η ομήγυρης.
Επειδή θεωρώ ότι ένας από τους πρωταρχικούς στόχους της παρούσας δημοτικής αρχής είναι η εξυπηρέτηση των πολιτών τέτοια περιστατικά δημιουργούν τελείως διαφορετική θα έλεγα αλγεινή εικόνα και εντύπωση από αυτή που επιθυμεί η δημοτική αρχή και επιπλέον συμβάλουν γενικότερα στην αρνητική εικόνα της δημόσιας Διοίκησης.
Παρακαλώ για ενέργειες σας.
Με τιμή,
Κυριάκος Μαχαιρίδης

Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Εξυπηρέτηση Δημότη», מיטטיילן איר אַז מיר באקומען דיין אָנזאָג אויף 24/03/2014. אויף די זעלבע טאָג מיט ד.י. 343/2014 έγγραφό μας το διαβιβάσαμε στην αρμόδια διοικητική υπηρεσία προκειμένου να γίνουν οι σχετικές ενέργειες.
דאנק איר פֿאַר באזוכן דעם וועבזייַטל פון די מיוניסאַפּאַלאַטי פון וואָלאָס און נוצלעך אינפֿאָרמאַציע.
פון די אָפיס פון אַדמיניסטראַטיווע הילף און קאָמוניקאַציע צווישן בירגערס און די מיוניסאַפּאַלאַטי פון וואָלאָס.