Γιατί δεν προχωρούν ορισμένα απλά αιτήματα;

(Με αφορμή προσωπικές σκέψεις, αλλά και απάντηση σε σχόλιο συμπολίτη)

Το δυστυχές με το σύστημα, που σας το λέω μετά λόγου γνώσεως, μια και είμαι ο κυρίως αναρτών, είναι ότι πολλές φορές, πέραν της απάντησης της κας Κραβαρίτη, που απλά αναφέρει την καταχώριση του αιτήματος και είναι πάγια και τυπική, σπανιότατα έχω/έχουμε περαιτέρω ανατροφοδότηση. Για να είμαι ακριβής, εκκρεμούν αιτήματα μηνών, απλά, (λ.χ. λακκούβες, φωτι�λ.χς, δενδροφυτεύσεις κτλ.) και λιγότερο απλάλ.χχ. κολόνες χωρίς λάμπες, περιποίηση εξωτερικών χώρων σχολείων) για τα οποία δεν έχουμε ουδεμία πληροφορία για το τι απέγιναν και γιατί συνεχίζουν να εκκρεμούν. Και αυτό με/μας απογοητεύει. Αλλά θα συνεχίσουμε να αναρτούμε. Πάντως, αυτά τα αιτήματα πρέπει να εξετάζονται και να ικανοποιούνται κατά κάποια προτεραιότητα, διότι μόνον έτσι θα ενισχυθούμε οι πολίτες, όσοι λίγοι ασχολούμαστε, ώστε να συνεχίσουμε.

איינער באַמערקן צו "Γιατί δεν προχωρούν ορισμένα απλά αιτήματα;"

  1. דער ענטפער סערוויס עמילי קראַוואַריטאָו זאגט:

    Σχετικά με ανάρτησή σας στην ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου με τίτλο αιτήματος «Γιατί δεν προχωρούν ορισμένα απλά αιτήματα;» σας ενημερώνουμε ότι :
    Η τυπική μας απάντηση προς εσάς για την παραλαβή του αιτήματος είναι υπηρεσιακή μας υποχρέωση, προκειμένου να επιβεβαιώσουμε ότι από το Γραφείο μας έχει παραληφθεί το αίτημα. Υπηρεσιακή μας υποχρέωση επίσης , είναι και η διαβίβαση του αιτήματος προς την αρμόδια Υπηρεσία του Δήμου, προκειμένου να διαχειριστεί το αίτημα. Επομένως δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να παραλείψουμε τις ενέργειες αυτές.
    Τα αιτήματα των δημοτών που αφορούν τις υπηρεσίες που διαχειρίζονται την καθημερινότητα, παραλαμβάνονται από τις υπηρεσίες, γίνεται ιεράρχηση των αιτημάτων και στη συνέχεια εντάσσονται στον προγραμματισμό των υπηρεσιών προς διεκπεραίωση.
    Ο χρόνος διεκπεραίωσης συχνά είναι παρατεταμένος καθώς η έλλειψη προσωπικού και εξοπλισμού προκαλεί προβλήματα για την άμεση αντιμετώπιση του κάθε αιτήματος από τις υπηρεσίες.
    Απευθυνόμενοι προς τους Προϊσταμένους των Τμημάτων και συχνά στους Διευθυντές των Υπηρεσιών ή ακόμη και τους πολιτικούς προϊσταμένους, διασφαλίζουμε ότι τα αιτήματα παραλαμβάνονται από στελέχη υπεύθυνα που θα κάνουν το καλύτερο δυνατό για την ικανοποίηση των αιτημάτων των δημοτών, σύμφωνα πάντα με τις τρέχουσες συνθήκες και τις δυνατότητες των υπηρεσιών.
    Από τον αριθμό των αιτημάτων που έχετε απευθύνει προς το Δήμο Βόλου μέσω της ιστοσελίδας, θα έχετε νομίζουμε συμφωνήσει ότι σε πολλές περιπτώσεις όπου αυτό είναι αναγκαίο, οι υπηρεσίες παρεμβαίνουν άμεσα. Από πλευράς μας επίσης έχουμε διαπιστώσει πόσο χρήσιμες είναι οι αναρτήσεις των δημοτών και σας αναφέρουμε ως παράδειγμα πρόσφατη ανάρτησή σας για στύλο ΔΕΗ κομμένο σε στροφή δρόμου, τον οποίο υποδείξατε, η υπηρεσία αφαίρεσε άμεσα και το αποτέλεσμα ήταν να αποφευχθεί ατύχημα.

    Ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με την ιστοσελίδα του Δήμου Βόλου και για την χρήσιμη ενημέρωση.
    פון די אָפיס פון אַדמיניסטראַטיווע הילף און קאָמוניקאַציע צווישן בירגערס און די מיוניסאַפּאַלאַטי פון וואָלאָס

לאָזן אַ ענטפער

אייער בליצפּאָסט אַדרעס וועט נישט זייַן ארויס.

איר קען נוצן די HTML Tags און אַטראַביוץ: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>